No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric. https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Dilluns 21/12/2015 22:15
Autor: Renfe445
pol ha escrit:No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric. https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Sí, ese es el "videotutorial" (hablando con términos interneteros) para poner en marcha (y para desconectar) los trenes 3000 y 4000. Producido en febrero del 91, segun lo que dicen los créditos del final.
Curioso el 3000 en Can Boixeres...
Supongo que antes de ponerse en servicio estaban todas pululando por ahí, al igual que cuando varios turnos de la línea 5 fueron servidos por los 3000 (por que estarían poniendo el aire acondicionado en los 1000, antes de hacerle ese lavado de cara del interior)?
También curiosos los 300 apartados.
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Dilluns 21/12/2015 22:59
Autor: Miquel
Renfe445 ha escrit:
pol ha escrit:No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric. https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Sí, ese es el "videotutorial" (hablando con términos interneteros) para poner en marcha (y para desconectar) los trenes 3000 y 4000. Producido en febrero del 91, segun lo que dicen los créditos del final.
Curioso el 3000 en Can Boixeres...
Supongo que antes de ponerse en servicio estaban todas pululando por ahí, al igual que cuando varios turnos de la línea 5 fueron servidos por los 3000 (por que estarían poniendo el aire acondicionado en los 1000, antes de hacerle ese lavado de cara del interior)?
También curiosos los 300 apartados.
Els 3000 en servei a L5 va ser quelcom anecdòtic, tant que no va anar gaire bé i no es va repetir més. Un dels problemes va ser la frenada regenerativa, els 3000 baixaven de tant en quant els "ploms" als frenar, ja que tornaven el corrent per la catenària.
Tot i que no hi ha gaires imatges, des de que van arribar els 3000 (1986) a L3 fins que van construir-se les cotxeres de Sant Genis (passats els 90'), aquests van tenir les cotxeres a Can Boixeres per a fer les revisions grans, al dipòsit de Zona Universitària hi havia uns petits "tallers" amb un fosat (si no falla la memòria) on reparaven i revisaven el més habitual.
En tot cas, L5 mai va necessitar tirar de 3000's per fer servei, pensa que hi havia 25 mils, i un parell de 1100, o com a mínim en el seu dia al fòrum van dir que no havien trepitjat L4 mai. Sempre van tenir trens de sobres, i si faltava algun tren, només calia anar a L4 a pescar algun dels seus 25 1100, que allà en tenien de sobres cada dia.
El més morbós del vídeo, es que veiem la configuració inicial del dipòsit de Paral·lel L2, i per suposat, el túnel "secret" d'enllaç entre L3 i L5
Aquest cap de setmana el programa '1món.cat' de La Xarxa ha entrat al Museu del Ferrocarril de Vilanova i La Geltrú, i han conversat amb la seva directora, la Pilar Garcia. També s'ha conegut la importància de la professió de maquinista amb tres maquinistes que expliquen les seves millors anècdotes. La vessant històrica l’ha apropat l’Albert Tubau, i també han parlat de l’associació per a la reconstrucció de material ferroviari de Lleida, i els Amics del Ferrocarril de Vilanova.
L'empresa d'autobusos alemanya ESWEVerkehr té un canal a YouTube i està realment molt bé. Ah! (a veure si ho sé dir bé:)Im die Videos, sie sprechen Deutsch.
M'estranyaria que no hagués sortit algun vídeo d'aquests, amb la de ferroviaris que hi ha al fòrum... Però l'he buscat i no m'ha semblat veure'l
Permet descobrir una part de Barcelona ben oculta per a la immensa majoria:
És un canal molt bo, només cal ficar-se al youtube i picar "en cabina", surten coses molt bones
Salut!
Petita correcció
Publicat: Divendres 06/05/2016 0:27
Autor: Guigui
Adolescent barceloní ha escrit:Ah! (a veure si ho sé dir bé:)Im die Videos, sie sprechen Deutsch.
Millor: In den Videos wird Deutsch gesprochen.
O, encara millor: Die Videos sind auf Deutsch.
Anuncios de TUSGSAL
Publicat: Dissabte 18/06/2016 20:18
Autor: Renfe445
Creo que son del año 2000.
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Dimecres 29/06/2016 0:23
Autor: wefer
1980 Obras públicas en Barcelona - Problemas de tráfico en Barcelona - Túneles del Tibidabo - Túneles de Vallvidrera - Cinturón del Litoral
Targetes intel·ligents JR + Minotaure 1000 FMB (1993)
Publicat: Diumenge 31/07/2016 12:25
Autor: Renfe445
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Dilluns 01/08/2016 9:54
Autor: Miquel
Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.
Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Dilluns 01/08/2016 12:52
Autor: Renfe445
Miquel ha escrit:Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.
Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.
Bueno, en esos años habían algunos 3000 que iban por la 5, no?
Pues normal que se confundieran!
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Dilluns 01/08/2016 15:54
Autor: Miquel
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.
Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.
Bueno, en esos años habían algunos 3000 que iban por la 5, no?
Pues normal que se confundieran!
Doncs em sospito que el 3000 que surt és el que hi ha estacionat a la via 8 de Sant Genis, que es veu al vídeo. Ni de conya és a una estació i encara menys en servei com se suposava que estava.
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Dilluns 01/08/2016 15:55
Autor: Renfe445
Miquel ha escrit:
Doncs em sospito que el 3000 que surt és el que hi ha estacionat a la via 8 de Sant Genis, que es veu al vídeo. Ni de conya és a una estació i encara menys en servei com se suposava que estava.
Yo hasta dudo que el que está en el CTC y el motorista sean empleados de verdad.
1977
Publicat: Dissabte 17/09/2016 21:51
Autor: Renfe445
Re: Alguns videos interessants
Publicat: Diumenge 20/11/2016 18:09
Autor: oma
Ara que s'ha acabat una altra temporada del Tren dels Llacs, unes bones imatges:
Avui en un reportatge de la India a Esport3 ha sortit aquest tren, que sembla com de Joguina, es a Gwalior, Índia, segons diuen és el tren de via estreta, amb la via estreta més estreta del món, fa nomes 61 cm d'ample, ho he buscat a youtube i he trobat aquest video :