Platanito ha escrit:Bus llençadora? Això vol dir que no us han deixat desfer el viatge amb els mateixos trens?
No home, s'ha fet i desfet amb els mateixos trens...
Jo anava en el viatge d'anada en el M-6 que es el que ha patit l'esglai del vidre, encara que era lluny del lloc, mentre erem en marxa s'ha sentit un sorroll molt fort i que tota la gent s'ha girat, la primera cosa que ho corregut es que una porta s'habia obert etc.. tampoc es podia veure res ja que anava ple de gom a gom i en seguida han dit que era un vidre.
Gracies trenscat (the cotxera-man) per l'explicació ja que a hores de ara encara no sabia ben be el que va pasar, sobre si algú es va fer mal, nomes cal veure les fotos del terra sanguinolent i la pared sota el vidre trencat " a lo psicosis oiga!! ja correran les fotos suposo, un noi alt tenia petites tallades a les mans suposo que es el que cita en Trenscat, pero res mes greu afortunadament a una porta del vestibul de Sagarada Familia el vaig veure que l'atenien.
En aquest "trencament" crec que es van perdre al tunel els dos poms daurats, i el tren va fer el viatge de tornada sense el vidre que van netejar molt acuradament (sang inclosa).
El viatge es va fer molt curt i jo crec que hi habia mes gent que l'anterior vegada, a Sagrada Familia el tren que ens va portar a Gaudí va circular "a lo Madrid" es a dir que per la via direcció Cornella varem anar cap a Horta, despres del passadis d'enllaç un ja no sabia a quin cantó de Sagrada familia L5 estavem i que el tren anes en aquell sentit tambe va causar sorpresa.
A Gaudí nomes hi habia habilitada una andana, l'altre estava en estat "d'origen", va ser curios ser allá, era la primera vegada que un tren de viatges s'aturava i baixava gent? potser si, com han dit la "dresina de vies" var ser tot un espectacle malgrat es va veure i sentir nomes en un moment, realment a la majoria de gent l'trezzo i demes era res comparat amb la circulacio de la dresina, aixi com els parlaments, la gent volia veure, tocar i ("gaudir" amb R) del tema tren.
El "refrigeri" si va ser una mica escas, ¿crisi potser?
Tambe vaig veure que en alguns llocs els filets daurats de la pintura del tren estaven una mica esborrats i en altres llocs s'intuia la pintura verda i crema sota la granate.
Tambe vaig veure bastanta gent aliena al mon "aficionat ferroviari i transportil" ¿Futurs afeccionats? potser si, molts preguntavem per les samarretes que alguns portavem etc..
Pel demes saludar a gent coneguda gaudir del 300 i veure molta gent desconeguda amb cara de flipe...que mes es pot demanar....
👍0👎0