Pàgina 5 de 17
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 15 maig 2021, 15:01
				Autor: Renfe445
				Fran-Ikarus ha escrit: ↑15 maig 2021, 11:05
Si us plau, que per millor l' "experiència de viatge" (sic) algú els digui que l'avís acústic d'obertura de portes dels 5000 nous és massa estrident  

 i no l'implantin a dojo per la resta de la nostra vida.
 
Sort que no han posat l'avís acústic estàndard europeu de sortida que, curiosament, hi és a tot arreu a Gran Bretanya, i als nous trens de Berliner S-Bahn l'han posat en detriment de l'avís clàssic.
 
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 17 maig 2021, 08:42
				Autor: Fran-Ikarus
				I d'aquí a que comencin a desballestar 3000, si es compleixen els períodes expressats en el llistat del tema "Seguiment 3000 i 4000", ja s'haurà transformat la crisàlide en mariposa? (la maqueta de 7000 en trens reals)
Pels 8000 queda més marge.
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 21 feb. 2022, 12:22
				Autor: metring
				En quan poguem penjarem més fotos, però hem estat a la presentació dels nous trens 7000 i 8000
En trobareu més al nostre Twitter @transportcat
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 21 feb. 2022, 14:32
				Autor: wefer
				
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 21 feb. 2022, 14:43
				Autor: Renfe445
				És que JA SABIA que això sortiria per sorpresa.
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 21 feb. 2022, 18:39
				Autor: Miquel
				Ja era hora que es veiés alguna cosa, van amb força retard però veig que avancen! La separació de la cabina amb el passatge és transparent? Pensava que era blanca però a les fotos es veu com als 9000, no se si ho han canviat o es que és encara en construcció!
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 21 feb. 2022, 22:37
				Autor: M1171-M1172-M1169...
				Són més horrorosos del que pensava, haurem de posar pressió per no perdre els 3000 i 4000.
Sandy
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 22 feb. 2022, 16:08
				Autor: metring
				M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑21 feb. 2022, 22:37
Són més horrorosos del que pensava, haurem de posar pressió per no perdre els 3000 i 4000.
Sandy
 
Els 3000 i 4000 els trauran agradi o no. I encara gràcies si guarden 2 composicions de tres cotxes.
 
			 
			
					
				Re: Un 7000 al Triangle
				Publicat: 29 abr. 2022, 14:04
				Autor: metring
				Avui ja ha arribat el primer tren 7000 a Barcelona. Al Twitter ja han penjat algun missatge.
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 29 abr. 2022, 15:52
				Autor: ferroviario_catalan
				Curiosamente, por la foto que he visto, primera unidad entregada, pero la Segunda de la serie… algo se me escapa
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 29 abr. 2022, 16:31
				Autor: Renfe445
				Se parece cuando entregaron los 5000, cuando pusieron el 5133-5136 en la línea 2 en el mismo año 2005.  
 

 
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 30 abr. 2022, 08:29
				Autor: Miquel
				ferroviario_catalan ha escrit: ↑29 abr. 2022, 15:52
Curiosamente, por la foto que he visto, primera unidad entregada, pero la Segunda de la serie… algo se me escapa
 
La 7001-7004 està (suposo encara) a França fent proves. 
https://noticies.tmb.cat/transport/foto ... 3-de-metro 
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 01 maig 2022, 12:10
				Autor: ferroviario_catalan
				Desconocía el dato de la 7501 en Francia haciendo pruebas. Ya no se me escapa nada 

 gracias!
 
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 20 maig 2022, 11:37
				Autor: metring
				Primera foto d'un 7000 circulant per la L3. No sabem si és nocturna o ja donant servei als passatgers  
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 25 maig 2022, 07:10
				Autor: ferroviario_catalan
				Esa foto es del día que lo trasladaron de La Pau a Vall d’hebron. 
Hasta que empiece a circular comercialmente aún quedan semanas.
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 29 jul. 2022, 14:16
				Autor: ferroviario_catalan
				Segundo 7000 ya entregado, me lo confirma un amigo 

 
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 30 jul. 2022, 12:27
				Autor: xergi
				ferroviario_catalan ha escrit: ↑29 jul. 2022, 14:16
Segundo 7000 ya entregado, me lo confirma un amigo 
 
Què bé! Tinc curiositat per veure com funcionen les pantalles...
 
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 30 jul. 2022, 17:22
				Autor: ferroviario_catalan
				Yo también… sobretodo megafonía, aunque no creo que sea diferente a la de los 5000/9000…
Tendremos que seguir esperando unas cuantas semanas más para ver el primero en servicio, pues se ve que está dando bastantes problemas…
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 31 jul. 2022, 01:00
				Autor: M1171-M1172-M1169...
				ferroviario_catalan ha escrit: ↑30 jul. 2022, 17:22
Tendremos que seguir esperando unas cuantas semanas más para ver el primero en servicio, pues se ve que está dando bastantes problemas…
 
I així tindrem més 3000 per més temps!
Sandy
 
			 
			
					
				Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
				Publicat: 31 jul. 2022, 07:09
				Autor: 122-042-132
				Com a mínim fins la tardor, no tindrem els primers 7000 en servei comercial.  Salut