Ho dic més que res perquè és cert que ara les andanes són més altes, però també més curtes que abans!!!



PS: A Platja de Castelldefels, fan el mateix, no?
Hora i data actual: 15 set. 2025, 08:36
Entrada Autor: 437.001 » 10 juny 2009, 23:04
Entrada Autor: Busman » 11 juny 2009, 00:24
Entrada Autor: metring » 11 juny 2009, 10:30
Entrada Autor: miky006 » 11 juny 2009, 12:46
Entrada Autor: Guigui » 15 juny 2009, 02:38
Que lleig que queda el voladís, que tapa l'edifici de l'estació, a més d'encaixar-hi tant com una dent d'all en un granissat de llimona.metring ha escrit:Tal i com vaig prometre, aquí teniu fotos de Castelldefels, amb les andanes i passos subterranis nous. Les fotos estan fetes amb el mòbil i des del tren, així que la qualitat no és que sigui molt gran...
Entrada Autor: trainman » 15 juny 2009, 11:31
Entrada Autor: UT440_132M » 22 jul. 2009, 16:27
Entrada Autor: BB9200 » 22 jul. 2009, 16:37
Que es faci un viatjet per les línies de Catalunya com la de Portbou (estacions com Vilajuïga, Celrà...), i d'altres fora de Catalunya i veurà que el món no és com Madrid...UT440_132M ha escrit:Per la seva banda, Antonio Berrios, ha dit a Prat que troba incomprensible que no s’hi hagi actuat abans
Entrada Autor: BB9200 » 22 jul. 2009, 16:42
Entrada Autor: BB9200 » 03 ago. 2009, 19:26
Entrada Autor: metring » 07 ago. 2009, 16:17
Entrada Autor: metring » 11 ago. 2009, 10:46
Entrada Autor: BB9200 » 11 ago. 2009, 19:19
Entrada Autor: Mako448 » 11 ago. 2009, 19:44
Peró els civia algún dia circularàn per aquestes línies,i per la C4 serà aviat,ja que hi ha cada cop mès estacions amb ascensors,sobretot a la C4Sud,aprofitant el tall jo pensava que ficarien alguna 465 per fer serveis SVC/Martorell-Sants,peró ja veig que no.Sembla que renfe no tingui pressa en posar els civia a la C4.BB9200 ha escrit:En el cas de la C1 i la C2 ho entenc a mitjes, els CIVIA estan adaptats a PMR. Però a les altres línies de què serveix ficar ascensors sense estar els trens adaptats?
De la mateixa forma passa a fora de l'àrea Metropolitana de Barcelona.
Ara per ara, és una xorrada. Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Peró clar,com és la C4,i ja sabem com renfe traca a aquesta línia,els civia pel que veig arribaràn quan ja hi haguin els nous recorreguts de rodalies,a aquest pas.A la C7,a Sant Cugat i a Rubí no hi han ascensors,peró si rampes,cosa pel qual és poden posar civies.La C7 em sembla que és la línia amb mès estacions adaptades a PMR,peró nomès un cop una 463 va fer servei en aquesta línia.AIxó,de proves tant a la C4 com a a C7 fan moltíssimes.El que se segur que la última línia en arribar els civia serà la C3,de Birfucació cap amunt d'estació adaptada nomès hi ha Vic,i la majoria d'estacions nomès tenen un tros amb andana alta.Aixó si,fa poc l'últim rodalies a Granollers-Canovelles era cada dia un Civia.Terrassa
Terrassa Est
Saabdell Sud
Barberà del Vallès
Cerdanyola del Vallès
Montcada i Reixac Santa Maria(aviat)
Torre Baró
Plaça Catalunya
Barcelona Sants
L'Hospitalet nomès sentit nord
Cornella de Llobregat
Molins de Rei nomès andana mès propera a l'estació
El Papiol
Castellbisbal
Martorell
Vilafranca del Penès
El Vendrell
Entrada Autor: BB9200 » 11 ago. 2009, 19:48
Entrada Autor: metring » 12 ago. 2009, 12:36
Entrada Autor: metring » 12 ago. 2009, 12:40
Entrada Autor: trainman » 17 ago. 2009, 11:06
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025