Re: Notícies TUS (Sabadell)
Publicat: 01 oct. 2008, 18:23
Per obres davant del Mercat de la Creu Alta, queden afectades les línies 7, 9, 10 i 23:
-Les linies 7, 9 i 23 veuen anul·lada la parada davant del mercat, sent traslladada uns metres més endavant. També està anul·lada la parada que hi ha uns metres abans de la benzinera Campsa. Circulen per el túnel sota la B-124 (carretera de Prats de Lluçanès o la que va a Castellar)
-La línia 10 és desviada des de la Plaça Concòrdia via Av.Josep Tarradellas, Plaça Espanya i Gran Via i per el túnel de la Gran Via.
Només afecta aquestes línies en direcció a:
-Línia 7 a la Roureda
-Línia 9 a Estació Centre
-Línia 10 a Espronceda
-Línia 23 a Can Roqueta
Val a dir que aquestes obres també afecten a les línies interurbanes Sabadell-Castellar, Sabadell-Sant Llorenç Savall, Sabadell-Matadepera, aquestes en sentit Sabadell, i a la Sabadell-Barcelona, en sentit a la ciutat Comtal. Igualment aquestes obres estan creant greus transtorns a la B-124 i a gran part de la ciutat de Sabadell, doncs obliguen als més de 40.000 vehicles diaris de la B-124 a travessar la Plaça Espanya per accedir a la Gran Via, i per tant, sortir de la ciutat. Molt divertit tenir que transbordar de Vallesana a Vallesana perquè una d'elles vagi de buit perquè va 20 minuts tard...
-Les linies 7, 9 i 23 veuen anul·lada la parada davant del mercat, sent traslladada uns metres més endavant. També està anul·lada la parada que hi ha uns metres abans de la benzinera Campsa. Circulen per el túnel sota la B-124 (carretera de Prats de Lluçanès o la que va a Castellar)
-La línia 10 és desviada des de la Plaça Concòrdia via Av.Josep Tarradellas, Plaça Espanya i Gran Via i per el túnel de la Gran Via.
Només afecta aquestes línies en direcció a:
-Línia 7 a la Roureda
-Línia 9 a Estació Centre
-Línia 10 a Espronceda
-Línia 23 a Can Roqueta
Val a dir que aquestes obres també afecten a les línies interurbanes Sabadell-Castellar, Sabadell-Sant Llorenç Savall, Sabadell-Matadepera, aquestes en sentit Sabadell, i a la Sabadell-Barcelona, en sentit a la ciutat Comtal. Igualment aquestes obres estan creant greus transtorns a la B-124 i a gran part de la ciutat de Sabadell, doncs obliguen als més de 40.000 vehicles diaris de la B-124 a travessar la Plaça Espanya per accedir a la Gran Via, i per tant, sortir de la ciutat. Molt divertit tenir que transbordar de Vallesana a Vallesana perquè una d'elles vagi de buit perquè va 20 minuts tard...


