Pàgina 5 de 5
					
				
				Publicat: 29 ago. 2007, 18:57
				Autor: traveller
				depèn el 1100 que agafis, eh... la majoria estan ja fet pols i amb uns planos que et pujes i sembla el dragon khan; fallen contínuament i no els arreglen; els mecànics tenen massa assumit que els keden 2 telenotícies...
			 
			
					
				
				Publicat: 30 ago. 2007, 17:39
				Autor: orique
				Un "plano" l'hauria notat durant tot el trajecte, i no hagués sentit com "s'acostava" (quan torno de treballar sempre pujo a l'últim cotxe)
			 
			
					
				
				Publicat: 30 ago. 2007, 23:22
				Autor: traveller
				llavors si vas a l'ultim cotxe es normal que les sacsejades siguin mes brusques... no obstant la majoria dels 1100 tenen planos (garantit) i aixo sempre agrava una mica el "benestar" del viatger. També et dic que a la pròpia cabina del 1100 en aquest tram, si vols anar a la velocitat del ATP vas botant d'un costat a l'altre...
			 
			
					
				
				Publicat: 31 ago. 2007, 00:31
				Autor: orique
				traveller ha escrit:llavors si vas a l'ultim cotxe es normal que les sacsejades siguin mes brusques... no obstant la majoria dels 1100 tenen planos (garantit) i aixo sempre agrava una mica el "benestar" del viatger. També et dic que a la pròpia cabina del 1100 en aquest tram, si vols anar a la velocitat del ATP vas botant d'un costat a l'altre...
De bots forts, només noto aquest i el de Passeig de Gràcia. Així que no és pas problema dels cotxes.