Comentari personal: La causa de tot plegat són les obres de l'AVE. Què bé que els va tenir un cap de turc per poder amagar la seva ineptitud professional.
Salut !!
Hora i data actual: 16 jul. 2026, 16:07

Entrada Autor: genissimon » 07 ago. 2007, 13:35
Entrada Autor: buertu » 07 ago. 2007, 22:35
a mi em dona la mateixa impressió. Però haurà de millorar algo a partir del 16 de setembre o, si més no, a partir de desembre, perque un cop que acabin les obres de l'AVE aquesta excusa s'acabarà i amb elles la paciència de molts viatgers (els que encara han d'aguantar a la força)genissimon ha escrit:Comentari personal: La causa de tot plegat són les obres de l'AVE. Què bé que els va tenir un cap de turc per poder amagar la seva ineptitud professional.
Salut !!
Entrada Autor: Mako448 » 08 ago. 2007, 19:38

Entrada Autor: Alfredo_21 » 08 ago. 2007, 22:13
Entrada Autor: davida » 08 ago. 2007, 22:34
Entrada Autor: Guigui » 10 ago. 2007, 17:13
Són els mateixos impresentables que ja fa uns quants mesos ens van dir que en 3 no hi hauria més incidents?👍35
Entrada Autor: Mako448 » 10 ago. 2007, 22:35
Entrada Autor: Guigui » 10 ago. 2007, 22:51
Una altra, voldràs dir...👍35Mako448 ha escrit:Simplement aixó,que els de la renfe han dit una mentira.

Entrada Autor: josep_serre » 12 ago. 2007, 19:14
fantito ha escrit:Aixó que dius no es del tot cert aquests dies. Mentre durin els desviaments de trens a l'Estació de França i altres trens no passin de sant Andreu Arenal, amb un bitllet sencill de Renfe pots entrar al Metro com si d'un bitllet integrat d'ATM es tractés.
El que ja no puc dir és si la primera validació és pot fer al Metro.

Entrada Autor: victorcasta » 12 ago. 2007, 19:18
Doncs jo he llegit en algun lloc que les dobles composicions serien a les hores puntes.Mako448 ha escrit:Destacar que ahir havia agafat el fulletó(de color gris) on s'informava de totes les modificacions,alternatives,etc..,a les afectacions de les línies,a la C4 és deia que és mantindria el recorregut habitual amb reducció de freqüencies i que tots els trens serien de doble capicitat.
Aixó de tots els trens en doble composició és mentira,perqué jo ahir vaig anar de Martorell i el tren era en simple.I em vaig creuar amb 2 mès que anaven a simple,un a Sant Joan Despí,i l'altre al Papiol.
Simplement aixó,que els de la renfe han dit una mentira.
Entrada Autor: Guigui » 12 ago. 2007, 19:36
Potser per la possibilitat de que duri tres hores?👍35victorcasta ha escrit:Per altra banda, no entenc perquè no es dóna com a alternativa en metro al viatge de Rodalies Renfe en el trajecte Clot - Rambla Just Oliveras.
Entrada Autor: metring » 12 ago. 2007, 19:37
Ja seria més ràpid que amb la Renfe sola!!Guigui ha escrit:Potser per la possibilitat de que duri tres hores?victorcasta ha escrit:Per altra banda, no entenc perquè no es dóna com a alternativa en metro al viatge de Rodalies Renfe en el trajecte Clot - Rambla Just Oliveras.

Entrada Autor: victorcasta » 12 ago. 2007, 19:40
Umf... oblidava que entre Plaça de Sants i Santa Eulàlia la L1 està tallada...Guigui ha escrit:Potser per la possibilitat de que duri tres hores?victorcasta ha escrit:Per altra banda, no entenc perquè no es dóna com a alternativa en metro al viatge de Rodalies Renfe en el trajecte Clot - Rambla Just Oliveras.
Entrada Autor: Mako448 » 10 set. 2007, 12:53
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026