Re: Linea Roda de Barà - Reus
Publicat: 09 ago. 2009, 20:58
Seria molt més rendible i beneficiós per a tothom reconstruir íntegrament la línia Reus - Roda, amb trams afegits a punta i punta per tal de poguer garantir l'enllaç directe des de qualsevol de les direccions possibles (per exemple un tram Tarragona - Roda).davida ha escrit:Ara m'ha vingut al cap una "idea de bombero" de como sense reobrir el Roda de Barà - Reus podem fer trens Roda de Barà Camp de Tarragona- Reus.
Ja tenim la insfraestructura feta o en construcció!!!! Nomes necesitem un tren d'ample variable.
- Sant Vicençs de Calders - Roda en ample UIC.
- Canviador Iberic-Uic de Roda
- Roda - Camp per la LAV.
- Camp de Tarragona - Tarragona Central pel tram en construcció del Corredor del Mediterrani.
- Nou canviador de Tarragona Central prevists pels tren Barcelona - Valencia
- Tarragona Central - Reus
Pero incovenients que veig a aquest idea:
- Falta un salt de Motllor per accedir de a canviador de Roda a LAV.
- Pel petit tros de Roda a Camp, aquestos trens podrien molestar als AVE a 300km/h. Per sempre es pot utilizar la linia antiga.
- Crec que no esta prevista la conexio Tarragona Central - Reus. Crec que aixó es un error perque es podria posar un s121 Barcelona Reus en <1h. No fen anar el viatger de Reus a Tarragona Central.