El que recordo es que el trajecte Montbau-Catalunya va pasar de fer-se en 9 minuts a 15 minuts.
I a la línia 1 els porten 1 terç, tant costa fer les proves i posar-ho tot de cop, em de fer sempre les coses tard, malament i a mitges. Aixó es oferir un bon servei? , hem d'anar més lents a causa d'un sistema de seguretat, ens em d'esperar més estona a les estacions petites, en uns trens que intenten posar-hi més espai, pero segueixen anat plens, en alguns casos pasant una calor insoportable, etc... , tant costa plantar uns horais aproximats.
Tant els hi costa posar 2 trens més amb mode manual en aquells espais de 4-5 minuts sense trens, que han d'anar amb l'escusa de l'ATP.
Crec que en altres països farien les coses millor sense haver de gastar-se 24 milions d'Euros.



