Espai entre andana alta i la porta de la 470? Aquí a Lleida (andanes rectes i altes) no n'hi ha pas; amb les 448 deu n'hi do amb l'espai buit entre l'estrep abatible i l'andana.
Les 470 porten l'esglaó a dins i la porta enrasa amb les andanes altes (almenys aquí a Lleida).
Inclus es podrien reformar sense arribar a canviar el Ri com les 447; s'enrasa una part del cotxe amb la porta i es posa l'esglaó cap a la part que no es toca; sempre i quan sigui possible tècnicament.




