Hispano Igualadina amb Monbus
PE i PR3
Mai he acabat d'entendre perquè el servei PE es contracta de forma independent al del PR3, que al cap i a la fi sĂłn exactament la mateixa lĂnia.
Aquest any es donarĂ la particular circumstĂ ncia de tenir una lĂnia operada per dues empreses. Veurem passar els vehicles d'una i d'altra fent el mateix recorregut, alternant-se!
Aquest any es donarĂ la particular circumstĂ ncia de tenir una lĂnia operada per dues empreses. Veurem passar els vehicles d'una i d'altra fent el mateix recorregut, alternant-se!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
S'hi han assignat 2 cotxes de la 88, tal i com vaig pronosticar al meu anterior missatge. Fotos de l'estrena oferides per en Miniautobusero:
El MB Citaro (1540) i el MB New Citaro (2524):

http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/

http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/
I avui també s'havia de posar en marxa la VB4 (Viladecans-Platja), però s'ha aplaçat a l'haver-se convocat el concurs massa tard.
També s'ha presentat MonBus per competir-hi amb Baixbus Mohn, i vist això, és possible que també el guanyi.
El MB Citaro (1540) i el MB New Citaro (2524):

http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/

http://www.flickr.com/photos/miniautobu ... ateposted/
I avui també s'havia de posar en marxa la VB4 (Viladecans-Platja), però s'ha aplaçat a l'haver-se convocat el concurs massa tard.
També s'ha presentat MonBus per competir-hi amb Baixbus Mohn, i vist això, és possible que també el guanyi.
Salvem l'Estació de França!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
En realitat, al plec indicava que començaria el 15/6, per aixó encara està en stand-by. Tenen temps.m.h.t. ha escrit:I avui també s'havia de posar en marxa la VB4 (Viladecans-Platja), però s'ha aplaçat a l'haver-se convocat el concurs massa tard.![]()
També s'ha presentat MonBus per competir-hi amb Baixbus Mohn, i vist això, és possible que també el guanyi.
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- UbicaciĂł: La Selva marĂtima i el BerguedĂ prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Regió-7, 12 de juny de 2018 ha escrit: Monbus no vol dir res del xofer que conduïa amb un partit de tennis al mòbil
Els Mossos van informar aquest diari que ho pensaven investigar
[...]
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- UbicaciĂł: La Selva marĂtima i el BerguedĂ prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
RegiĂł-7, 23 de juliol de 2018 ha escrit: Els usuaris guien un xofer de Monbus perdut a Barcelona
El conductor s'ha desviat de la ruta, s'ha passat les cinc primeres parades i ha arribat vint minuts tard a l'Ăşltima, a Ronda Universitat
[...]
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- UbicaciĂł: La Selva marĂtima i el BerguedĂ prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Regió-7, 1 d'agost de 2018 ha escrit: El bus [de Manresa] a Barcelona estrena l'horari d'agost amb col·lapse de passatgers
Una vintena de persones van fer el viatge a peu dret o assegudes a terra ahir a primera hora
[...]
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Mòbil al volant
https://www.elperiodico.cat/ca/societat ... na-7148761
Denunciat per viatgers
Expedientat un xofer del bus Igualada-Barcelona per conduir amb el mòbil a les mans | VĂdeo
Un passatger va gravar la negligència del conductor, de l'empresa Monbus
La Generalitat ha obert un expedient a l’empresa Monbus arran d’un vĂdeo que mostra un conductor utilitzant amb les dues mans el mòbil al volant. Segons les queixes de diversos usuaris a les xarxes socials aquesta prĂ ctica Ă©s habitual en el trajecte que realitza un dels busos de la companyia entre Igualada i Barcelona.
Aquest dijous al matĂ, un veĂ d’Igualada que viatjava en aquesta lĂnia ha gravat amb el mòbil el conductor de l’autobĂşs utilitzant amb les dues mans sobre el volant el seu telèfon mentre conduĂŻa.
Un altre ciutadà ho ha fet saber al Departament de Territori, que li ha respost que s’ha obert un expedient a l’empresa:
Denunciat per viatgers
Expedientat un xofer del bus Igualada-Barcelona per conduir amb el mòbil a les mans | VĂdeo
Un passatger va gravar la negligència del conductor, de l'empresa Monbus
La Generalitat ha obert un expedient a l’empresa Monbus arran d’un vĂdeo que mostra un conductor utilitzant amb les dues mans el mòbil al volant. Segons les queixes de diversos usuaris a les xarxes socials aquesta prĂ ctica Ă©s habitual en el trajecte que realitza un dels busos de la companyia entre Igualada i Barcelona.
Aquest dijous al matĂ, un veĂ d’Igualada que viatjava en aquesta lĂnia ha gravat amb el mòbil el conductor de l’autobĂşs utilitzant amb les dues mans sobre el volant el seu telèfon mentre conduĂŻa.
Un altre ciutadà ho ha fet saber al Departament de Territori, que li ha respost que s’ha obert un expedient a l’empresa:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Mòbil al volant
Es una pena que una empresa como Monbus siga dĂa a dĂa cometiendo los mismos horrores del pasado. Y que sigan pasándose por el Arco de Triunfo las faltas, incidencias asĂ como el estado de los autobuses entre otras muchas cosas. Ha mejorado mucho en algunas lĂneas desde que la AMB le apretĂł las tuercas a raĂz de la evaluaciĂłn que se hizo de sus servicios, pero sigue dejando mucho, pero mucho que desear. El problema es que a pesar de las contĂnuas quejas, sigue sin cambiar nada de nada.Fran-Ikarus ha escrit:https://www.elperiodico.cat/ca/societat ... na-7148761
Denunciat per viatgers
Expedientat un xofer del bus Igualada-Barcelona per conduir amb el mòbil a les mans | VĂdeo
Un passatger va gravar la negligència del conductor, de l'empresa Monbus
La Generalitat ha obert un expedient a l’empresa Monbus arran d’un vĂdeo que mostra un conductor utilitzant amb les dues mans el mòbil al volant. Segons les queixes de diversos usuaris a les xarxes socials aquesta prĂ ctica Ă©s habitual en el trajecte que realitza un dels busos de la companyia entre Igualada i Barcelona.
Aquest dijous al matĂ, un veĂ d’Igualada que viatjava en aquesta lĂnia ha gravat amb el mòbil el conductor de l’autobĂşs utilitzant amb les dues mans sobre el volant el seu telèfon mentre conduĂŻa.
Un altre ciutadà ho ha fet saber al Departament de Territori, que li ha respost que s’ha obert un expedient a l’empresa:
En la lĂnea de Manresa, los evaluadores denunciaron que los servicios que tenĂan que pasar por Abrera no lo hacĂan: cuando se crearon la E22 y E23, lo que hicieron fue suprimir servicios por dicha localidad, de los pocos que hacĂan la parada: muerto el perro, se acabĂł la rabia.
Otra barrabasada que hacĂan era: si el bus iba lleno desde la estaciĂłn de buses de Manresa y era un Directo, aunque no admitiera más viajeros, lo hacĂan pasar por Plaça Valldaura, en vez de salir directo a la autopista. Si un bus en los horarios antiguos no pasa por Valldaura es porque va lleno, y si por Valldaura tienen que pasar tres, dos directos y uno por pueblos, que pongan más buses, no que por saltar la parada (cosa que hacĂan antes cuando iban COMPLETOS) ahora los hacen circular por Pl. Valldaura sĂ o sĂ pasando de largo, y haciendo un rodeo enorme para coger la autopista.
Los E23 muy bonitos sobre el papel, pero a ciertas horas, si inician trayecto en Olesa, y alguno que otro que inicie en Monistrol, no circulan por mucho horario que les pongan.
Del mismo modo tampoco entiendo que de bajada a Barcelona el directo vaya por Autopista, pero el de subida no pueda hacerlo y tenga que coger la C55 sĂ o sĂ: esto provoca quye los E23 que finalizan en Olesa procedentes de Barcelona, se van de vacĂo a Monistrol para iniciar servicio allĂ: gasto de gas inĂştil. Algunos incluso suben hasta Manresa de vacĂo, para bajar de vacĂo de nuevo e iniciar trayecto en Monistrol.
Lo del BKB podrĂa añadirlo, pero serĂa ya pedir plátanos al cielo, cuando ni de peras al olmo puede dar Monbus: en varias ocasiones varios conductores estuvieron entre cinco y diez minutos buscando dĂłnde se ponĂa el servicio directo y dĂłnde el de los pueblos. Un setra saliĂł en septiembre de Manresa con el letrero "Ordes-Santiago", haciendo un servicio a Ronda Universitat por los pueblos. Imagino que el bus no tenĂa programados los servicios de Barcelona, y o bien el conductor no se dio cuenta, o bien seleccionĂł lo primero que vio en el programa: una lĂnea gallega. Al menos podrĂa haber puesto un papelito en el cristal escrito a boli: ya que en la lĂnea de Igualada y aldeaños, se sigue usando esa tĂ©cnica no cuesta nada indicarlo.
En la compra de buses nuevos, me quedĂ© sorprendido al ver que cuatro de ellos eran setras pequeños, de los de longitud corta (no sĂ© si son 12 metros o cuánto): tres de ellos rulaban en la lĂnea de Igualada y el cuarto en la de Manresa, hace unos meses. Ya que quitaron el Astral articulado que tenĂan, y que pese a tener unos años, por dentro estaba muy bien cuidado, podrĂan haber tomado ejemplo y haber comprado algĂşn articulado, que para ser la segunda empresa más grande en España y hacer servicios internacionales, no le cuesta nada comprar unos cuantos articulados.
En fin... seguimos o es suficiente? ¿Hasta cuándo va a mejorar de verdad Monbús?
Hace dos años pude conocer a fondo la otra empresa catalana con un nombre similar: Mon-bus o "Monasterio bus". Esta empresa, que entre otras, opera las lĂneas de Sitges, Vilanova y aldeaños, ofrece muchos mejores servicios y tiene mejor mantenimiento que Monforte bus. Y si mal no recuerdo, creo haberle visto algĂşn autobĂşs articulado trotando por ahĂ. Monasterio Bus no tiene ni mucho menos la extensiĂłn de lĂneas que Monforte, pero siendo más pequeña, puede gastarse el dinero en articulados.
AhĂ lo dejo yo caer.........
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Surt a concurs el bus urbĂ d'Abrera:
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Tenint en compte que MonBus ha guanyat tots els contractes on s'ha presentat (AerobĂşs, 88-PR4, VB4), ho tindrĂ fĂ cil per renovar.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Tenint en compte que MonBus ha guanyat tots els contractes on s'ha presentat (AerobĂşs, 88-PR4, VB4), ho tindrĂ fĂ cil per renovar.
Salvem l'Estació de França!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
No a tots. El servei urbĂ de Vilafranca ha quedat desert.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... de=viewCin
Com a curiositats del servei, es reformula amb 2 lĂnies tots els dies i s'utilitzarĂ un vehicle a gas de 34 seients. Potser el cotxe massa gran per la demanda que hi ha.
Crec que estarĂ la cosa entre la Igualadina i TGO.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... de=viewCin
Com a curiositats del servei, es reformula amb 2 lĂnies tots els dies i s'utilitzarĂ un vehicle a gas de 34 seients. Potser el cotxe massa gran per la demanda que hi ha.
Crec que estarĂ la cosa entre la Igualadina i TGO.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Nou Servei de Bus UrbĂ a Abrera
L’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament el proper dimarts 1 de desembre una modificació i millora del servei que inclou un bus a demanda. Des del passat mes de gener, Abrera està dins el Servei Tarifari Integrat, cosa que permet utilitzar diferents modes de transport, realitzant una única validació
25/11/2020
A partir del proper dimarts 1 de desembre, el nou servei de transport urbĂ d’Abrera arribarĂ a tots els barris del municipi. S’ha impulsat un servei de Transport UrbĂ que suposa una inversiĂł important per l’ajuntament, aixĂ i tot, s’aposta pel transport sostenible i s’incrementa la inversiĂł en aquesta lĂnia, amb les segĂĽents millores:
AmpliaciĂł dels horaris
AmpliaciĂł de la lĂnia (es canvia dels 45 km de lĂnia a 84 km de la nova lĂnia)
Ampliació del nombre de parades, es passa de les 17 actuals a les 25 parades a partir de l’1 de desembre (3 d’elles sota demanda)
Servei de bus tots els 365 dies l’any, de dilluns a diumenge.
Incorporació d’un bus adaptat i més modern
Aquesta reestructuració i ampliació de la linia s’ha dut a terme treballant juntament amb la les diferents associacions de veïns del municipi.
Una millora destacable, també, és la incorporació d’un nou servei de transport a demanda, que l’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament amb l’assessorament de l’AMTU, i que permetrà que els diferents barris del municipi, on fins ara no arribava el bus urbà , disposin d’un servei de transport públic que les connecti amb el nucli urbà tots els dies de la setmana, és a dir, de dilluns a diumenge. Abrera serà el primer municipi de tots els que componen l’AMTU que tindrà parades a la demanda a través d’una APP moderna i intuïtiva: TADCAT.
Les noves parades de transport a demanda que s’incorporen al servei de transport urbà són: estan ubicades a Can Vilalba i Can Torres. Per desplaçar-se des d’aquests barris fins a qualsevol altre punt del municipi, els usuaris podran sol·licitar el servei a través de l’app de l’AMTU, anomenada TADCAT, o del telèfon 900 69 65 66 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h)
App TAD CAT
El funcionament de l’app és molt senzill. L’usuari només ha d’indicar la parada d’origen i la de destinació del viatge, i l’hora en què farà ús del servei. Aquesta petició s’haurà de realitzar amb uns 10minuts d’antel·lació aproximadament. L’avantatge de l’app és que l’usuari, a més de realitzar les reserves, també pot consultar l’horari de pas del servei, veure les reserves realitzades, pendents i en curs , i anul·lar reserves.
En el viatge de tornada – quan la destinació és alguna de les parades a demanda – no cal fer la reserva del servei, sinó només indicar al conductor la parada de destà corresponent.
Abrera, integrada a l’ATM
Des del passat mes de gener, Abrera està integrada dins el sistema tarifari de l’ATM de Barcelona.
La integraciĂł tarifĂ ria ens permet als ciutadans d’Abrera de desplaçar-se allĂ on desitgin, pagant una Ăşnica vegada i validant un sol cop el tĂtol de transport, encara que canviĂŻn de mode.
Això beneficia a totes i tots els i les usuà ries dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) aixà com de l'autobús urbà i interurbà de tot l’à mbit de l’Autoritat metropolitana de Barcelona, ja que es poden desplaçar amb un cost molt més reduït.
L’ alcalde, d’Abrera, Jesús Naharro, ha destacat que el disseny del Nou Servei del Bus Urbà és "fruit del treball conjunt entre l'Ajuntament i les associacions dels barris del nostre municipi. Hem treballat intensament per oferir a les nostres veïnes i veïns un Bus Urbà més accessible i proper, amb més servei, també durant els dies festius, que podrem gaudir a partir del dimarts 1 de desembre. Amb el nou bus d'Abrera millorem la mobilitat de les nostres veïnes i veïns, ja que els horaris s'han planificat de manera coordinada per facilitar l'enllaç amb altres transports públics, com els ferrocarrils. A més, el servei sota demanda, amb les noves parades, permetrà que el bus urbà arribi més lluny de forma optimitzada. Una vegada més, agraïm la col·laboració de les entitats veïnals en el projecte, que ben aviat entrarà en funcionament".
Per la seva part, el regidor de Mobilitat i Transport, Jordi Moreno, feia esment de les caracterĂstiques i els avantatges que suposarĂ respecte al medi ambient: “Hem apostat per un nou servei de bus urbĂ que sigui mĂ©s nou, ecològic i amb una sèrie d’avantatges: amb un 30% d’estalvi en combustible, amb un estalvi del 80% en el soroll, un estalvi del 20% en cost per litre o per quilòmetre, una reducciĂł del 25% en CO2, un estalvi de 90% en NoX i un estalvi del 69% en partĂcules. Passem de fer en aquests moments 45.000 km a 85.000 km, això dona una idea de l’increment del servei que es posarĂ en marxa a partir de l’1 de desembre”.
El director de projectes de l'empresa Doymo, David Soler, va destacar la importà ncia d'arribar a tots els punts dels diferents barris grà cies al servei a demanda: “Vam pensar que no podia ser que l’autobús fes tota la volta per les urbanitzacions perquè són complicades, però si que podria anar quan hi hagués una persona que ho sol·licités. Llavors vam pensar en fer una xarxa que tot i que sigui rà pida però alhora possibilitem que quan hi hagi una trucada aquesta persona pugui agafar el bus en aquests punts ”.
Sobre l’AMTU
L'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) treballa per la millora de la mobilitat i de les infraestructures de transport públic d’arreu de Catalunya. Actualment té 111 entitats associades d’arreu de Catalunya: 105 ajuntaments, 1 Entitat Municipal Descentralitzada, i 5 consells comarcals, amb una població representada de més de 2 milions d'habitants i un volum de viatgers urbans transportats de prop de 44 milions anualment.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
Web abrera.cat
Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
Youtube Ajuntament d'Abrera
RĂ dio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
Aplicacions gratuĂŻtes "Connecta't a Abrera" i "RĂ dio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.
http://www.ajuntamentabrera.cat/pl195/a ... abrera.htm
L’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament el proper dimarts 1 de desembre una modificació i millora del servei que inclou un bus a demanda. Des del passat mes de gener, Abrera està dins el Servei Tarifari Integrat, cosa que permet utilitzar diferents modes de transport, realitzant una única validació
25/11/2020
A partir del proper dimarts 1 de desembre, el nou servei de transport urbĂ d’Abrera arribarĂ a tots els barris del municipi. S’ha impulsat un servei de Transport UrbĂ que suposa una inversiĂł important per l’ajuntament, aixĂ i tot, s’aposta pel transport sostenible i s’incrementa la inversiĂł en aquesta lĂnia, amb les segĂĽents millores:
AmpliaciĂł dels horaris
AmpliaciĂł de la lĂnia (es canvia dels 45 km de lĂnia a 84 km de la nova lĂnia)
Ampliació del nombre de parades, es passa de les 17 actuals a les 25 parades a partir de l’1 de desembre (3 d’elles sota demanda)
Servei de bus tots els 365 dies l’any, de dilluns a diumenge.
Incorporació d’un bus adaptat i més modern
Aquesta reestructuració i ampliació de la linia s’ha dut a terme treballant juntament amb la les diferents associacions de veïns del municipi.
Una millora destacable, també, és la incorporació d’un nou servei de transport a demanda, que l’Ajuntament d’Abrera posa en funcionament amb l’assessorament de l’AMTU, i que permetrà que els diferents barris del municipi, on fins ara no arribava el bus urbà , disposin d’un servei de transport públic que les connecti amb el nucli urbà tots els dies de la setmana, és a dir, de dilluns a diumenge. Abrera serà el primer municipi de tots els que componen l’AMTU que tindrà parades a la demanda a través d’una APP moderna i intuïtiva: TADCAT.
Les noves parades de transport a demanda que s’incorporen al servei de transport urbà són: estan ubicades a Can Vilalba i Can Torres. Per desplaçar-se des d’aquests barris fins a qualsevol altre punt del municipi, els usuaris podran sol·licitar el servei a través de l’app de l’AMTU, anomenada TADCAT, o del telèfon 900 69 65 66 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h)
App TAD CAT
El funcionament de l’app és molt senzill. L’usuari només ha d’indicar la parada d’origen i la de destinació del viatge, i l’hora en què farà ús del servei. Aquesta petició s’haurà de realitzar amb uns 10minuts d’antel·lació aproximadament. L’avantatge de l’app és que l’usuari, a més de realitzar les reserves, també pot consultar l’horari de pas del servei, veure les reserves realitzades, pendents i en curs , i anul·lar reserves.
En el viatge de tornada – quan la destinació és alguna de les parades a demanda – no cal fer la reserva del servei, sinó només indicar al conductor la parada de destà corresponent.
Abrera, integrada a l’ATM
Des del passat mes de gener, Abrera està integrada dins el sistema tarifari de l’ATM de Barcelona.
La integraciĂł tarifĂ ria ens permet als ciutadans d’Abrera de desplaçar-se allĂ on desitgin, pagant una Ăşnica vegada i validant un sol cop el tĂtol de transport, encara que canviĂŻn de mode.
Això beneficia a totes i tots els i les usuà ries dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) aixà com de l'autobús urbà i interurbà de tot l’à mbit de l’Autoritat metropolitana de Barcelona, ja que es poden desplaçar amb un cost molt més reduït.
L’ alcalde, d’Abrera, Jesús Naharro, ha destacat que el disseny del Nou Servei del Bus Urbà és "fruit del treball conjunt entre l'Ajuntament i les associacions dels barris del nostre municipi. Hem treballat intensament per oferir a les nostres veïnes i veïns un Bus Urbà més accessible i proper, amb més servei, també durant els dies festius, que podrem gaudir a partir del dimarts 1 de desembre. Amb el nou bus d'Abrera millorem la mobilitat de les nostres veïnes i veïns, ja que els horaris s'han planificat de manera coordinada per facilitar l'enllaç amb altres transports públics, com els ferrocarrils. A més, el servei sota demanda, amb les noves parades, permetrà que el bus urbà arribi més lluny de forma optimitzada. Una vegada més, agraïm la col·laboració de les entitats veïnals en el projecte, que ben aviat entrarà en funcionament".
Per la seva part, el regidor de Mobilitat i Transport, Jordi Moreno, feia esment de les caracterĂstiques i els avantatges que suposarĂ respecte al medi ambient: “Hem apostat per un nou servei de bus urbĂ que sigui mĂ©s nou, ecològic i amb una sèrie d’avantatges: amb un 30% d’estalvi en combustible, amb un estalvi del 80% en el soroll, un estalvi del 20% en cost per litre o per quilòmetre, una reducciĂł del 25% en CO2, un estalvi de 90% en NoX i un estalvi del 69% en partĂcules. Passem de fer en aquests moments 45.000 km a 85.000 km, això dona una idea de l’increment del servei que es posarĂ en marxa a partir de l’1 de desembre”.
El director de projectes de l'empresa Doymo, David Soler, va destacar la importà ncia d'arribar a tots els punts dels diferents barris grà cies al servei a demanda: “Vam pensar que no podia ser que l’autobús fes tota la volta per les urbanitzacions perquè són complicades, però si que podria anar quan hi hagués una persona que ho sol·licités. Llavors vam pensar en fer una xarxa que tot i que sigui rà pida però alhora possibilitem que quan hi hagi una trucada aquesta persona pugui agafar el bus en aquests punts ”.
Sobre l’AMTU
L'Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) treballa per la millora de la mobilitat i de les infraestructures de transport públic d’arreu de Catalunya. Actualment té 111 entitats associades d’arreu de Catalunya: 105 ajuntaments, 1 Entitat Municipal Descentralitzada, i 5 consells comarcals, amb una població representada de més de 2 milions d'habitants i un volum de viatgers urbans transportats de prop de 44 milions anualment.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
Web abrera.cat
Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
Youtube Ajuntament d'Abrera
RĂ dio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
Aplicacions gratuĂŻtes "Connecta't a Abrera" i "RĂ dio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.
http://www.ajuntamentabrera.cat/pl195/a ... abrera.htm
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
La Igualadina continuarà el servei llançadora de l'Hospital del Mar fins el 31 de desembre.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewPcan
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewPcan
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Surt a licitaciĂł la lĂnia PE per aquest any:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 4&lawType=
Com novetat els 2 cotxes han de ser hibrid-electric.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 4&lawType=
Com novetat els 2 cotxes han de ser hibrid-electric.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
A la licitació del Platja Exprés s'han presentat Hispano Igualadina i Mohn.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
ElectrificaciĂł (amb pantògraf) lĂnies M8, L46 i SB1
- M8 (CornellĂ - Castelldefels) [PDF]
- L46 (CornellĂ - St. Joan D. - St. Just D.) [PDF]
- SB1 St. Boi (Camps Blancs - MolĂ Nou) [PDF]
Salvem l'Estació de França!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Se la queda Mohn.sag470 ha escrit: ↑17 abr. 2021, 13:35 A la licitació del Platja Exprés s'han presentat Hispano Igualadina i Mohn.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
I Hispano Igualadina ha quedat desestimada.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=81157809AixĂ, amb la informaciĂł aportada mitjançant la fitxa tècnica es pot acotar la puntuaciĂł obtinguda
per la licitadora pel criteri esmentat (entre 0 i 5 dels 10 possibles).D’aquesta manera, la
documentació del sobre B de l’oferta presentada per La Hispano conté informació que es requereix
per a la valoraciĂł del sobre C, i per tant, aquesta proposta queda desestimada en incomplir la
clà usula 13.4 del PCAP i en conseqüència es valorarà únicament la proposició presentada per
Mohn
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
La Igualadina s'adjudica el servei sustitutori i extensiu de FGC entre Martorell Enllaç, Igualada i Manresa Baixador.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Servei substitutori d'entre 4 i 9 mesos? M'he perdut res?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- genissimon
- N10

- Entrades: 3446
- Membre des de: 05 abr. 2006, 12:43
- UbicaciĂł: La Selva marĂtima i el BerguedĂ prepirinenc
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Bussejant en la documentació de la licitació crec que fa referència als busos que prolonguen el darrer tren del dia Barcelona -> Martorell fins a Manresa i Igualada.
Salut !!
ReposiciĂł del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
ActualitzaciĂł de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
El Tribunal de Contractes dona la raĂł a l'AMB i desencalla l'adjudicaciĂł del Bus MetropolitĂ Barcelona-Sant Boi
El contracte amb el nou operador se signarà a la primavera i, a l'estiu, l'adjudicatari començarà a prestar el servei

El contracte amb el nou operador se signarà a la primavera i, a l'estiu, l'adjudicatari començarà a prestar el servei
https://www.amb.cat/ca/web/amb/actualit ... 6480/11696Aquesta resolució ha permès a l'AMB adjudicar el contracte, de manera definitiva, al primer classificat, la UTE Sant Boi, Barcelona y otros, formada per Monforte SAU, Castromil SAU, La Hispano Igualadina SL, Alcalabus SL, Autocares Julià SLU, Julià Travel SLU, Monbus Urbanos SA i Autobuses Urbanos de Lugo SA.
El TCCSP ha desestimat el recurs i els arguments esgrimits per l'empresa recurrent, Viguesa de Transportes SL (Grupo Avanza), la segona empresa classificada. El Tribunal ha afirmat que el procediment seguit per l'AMB ha estat el correcte [...]
Salvem l'Estació de França!
