FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Bloquejat
Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Re: Re

Entrada Autor: sequera » Divendres 23/03/2007 20:34

Santfeliuenc ha escrit:para cerrarse en un planteamiento cerril.
quien tiene un planteamiento cerril ?

:D :D :) :) :)



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 24/03/2007 13:49

Hola,

8)

Cerril es quien dice que algo posible es imposible y empieza a buscar problemas para algo donde no los hay, si buscase con tanta insistencia soluciones en lugar de problemas, las encontraría igual de rápido que estos últimos. Eso es ser cerril, decir que algo no se puede cuando sí que se puede.

El resto es simplemente que a uno le guste más un "plan X" y a otro un "plan Y". Eso no es ser cerril, sino simplemente optar por una solución posible frente a otra que también es igualmente posible.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 24/03/2007 16:25

Definició de cerril segons el Diccionario de la Real Academia Española:

fig. Dícese del que se obstina en una actitud o parecer, sin admitir trato ni razonamiento.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 24/03/2007 19:41

Hola,
Guigui ha escrit:Definició de cerril segons el Diccionario de la Real Academia Española:

fig. Dícese del que se obstina en una actitud o parecer, sin admitir trato ni razonamiento.
Por ejemplo yo mismo en el tema Diagonal y Gran Vía. Se podría añadir en la definición del diccionario esto: "dícese de un santfeliuenc tocapelotas que no para de idem en el tema de un túnel diagonalino".

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 24/03/2007 19:51

Tendremos que hacer un diccionario FoTraCatriano jejejeje :)



sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Diumenge 25/03/2007 14:14

Ayer cesó la circulación de trenes en superficie por El Prat. Eso es un hito importante, porque con ello ha desparecido el principal obstáculo para la terminación de la LAV.

Lo que se puede formar a partir de ahora será lo nunca visto.

Atentos, pues.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 25/03/2007 16:06

Bé, fotracraniones i cerrils, què passa amb l'Estació de França? (mes que res per encarrilar una mica el tema xD)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 25/03/2007 16:12

Jordi Freixas ha escrit:Bé, fotracraniones i cerrils, què passa amb l'Estació de França? (mes que res per encarrilar una mica el tema xD)
En termes d'AV, res de res. Així de clar i català.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 25/03/2007 16:14

Hola,
Jordi Freixas ha escrit:Bé, fotracraniones i cerrils, què passa amb l'Estació de França? (mes que res per encarrilar una mica el tema xD)
No hay que encarrilar nada, este hilo es para hablar de la llegada del AVE a Barcelona y está encarrilado todo lo relacionado con esto. Para la estación de Francia hay otros hilos y si quieres proponer que sea una nueva estación de AV, pues dilo aquí, pero que el resto de foristas hablen de otras cosas no es salirse del tema ni hay que encarrilar nada, ¿ok?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 25/03/2007 17:00

Ai, vostè perdoni eh! Però és que en el moment que us heu posat a desvariar amb la conyeta, jo estava parlant precísament d'això; de fer passar l'AVE per l'Estació de França enlloc de la Sagrera.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 25/03/2007 20:00

Hola,

Pues si hablabas de meter el AVE en la EDF, sigue hablando de ello. Yo por mi parte ya coloqué una propuesta de mapa en la que utilizaba el túel de Aragón para el AVE, el de Pza. Cataluña para cercanías (temporalmente y hasta que se construyese algo por ya sabes dónde) y de esté túnel de Aragón se iría uno hacia la EDF por el ramal existente en la actualidad que lógicamente habría que remodelar para poder acoger circulaciones en ancho UIC. Una vez realizada tal infraestructura, se tendrían habilitadas en Barcelona, además de Sants y de La Sagrera, la Estación de Francia para la AV.

El problema es que desde hace infinidad de tiempo que se tiene pensado tirar abajo todo aquello y especular con el suelo de la zona de la EDF y no sé si ahora habrá opciones para emplear esa estación en modo ferroviario lo mismo que dependiendo de cómo de "cerriles" se pongan algunas mentes obtusas, el Sr. sequera tiene razón y por mucho que se patalee, se hará el túnel de Provenza.

Es triste pero es así y aun siendo posible replantearse las cosas, el mero hecho de hacerlo implica reconocer errores y si se reconoce un error, aquí y ahora, lo que pasa luego es que se paga políticamente y eso significa perder votos, que el oponente político se ensañe y hasta ahí los partidos no están dispuestos a claudicar, con lo cual y aunque la reflexión y el recapacitar, reconocer errores y abortar payasadas sea lo mejor para la gente, hacer eso no es políticamente lo más adecuado, con lo cual es bastante probable aunque poco recomendable que no haya ni AVE por Aragón ni EDF para nada.

Y los políticos harán el innecesario y carísimo a la par que controvertido e impopular túnel de Provenza que pasará rozando la Sagrada Familia y además tirarán abajo la EDF porque les va de gusto hacerlo así.

¿Se puede remediar eso? hombre, si yo estuviese al mando y con mano en el asunto, pues algunas de estas cositas variarían enseguida y se paralizaría todo esto poniendo en marcha lo verdaderamente necesario y sin paralizar las cosas que han de seguir su curso como la llegada del AVE a BCN, etc. Pero hay cositas que temporalmente pueden ser de otra manera mientras se arregla todo como debe de arreglarse.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 25/03/2007 21:45

Pues si hablabas de meter el AVE en la EDF, sigue hablando de ello. Yo por mi parte ya coloqué una propuesta de mapa en la que utilizaba el túel de Aragón para el AVE, el de Pza. Cataluña para cercanías (temporalmente y hasta que se construyese algo por ya sabes dónde) y de esté túnel de Aragón se iría uno hacia la EDF por el ramal existente en la actualidad que lógicamente habría que remodelar para poder acoger circulaciones en ancho UIC. Una vez realizada tal infraestructura, se tendrían habilitadas en Barcelona, además de Sants y de La Sagrera, la Estación de Francia para la AV.
Però la meva idea de fer arribar el TGV a l'estació de França, era com a alternativa a l'estació de la Sagrera.

Pert cert, i canviant de tema. Ahir al metro vaig veure aquest adhesiu:
Fitxers adjunts
Adhesiu metro 2.jpg
Adhesiu metro 2.jpg (256.95 KiB) Visualitzat 3814 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/03/2007 22:01

Ai, si, jo també l'he vist, pobrets!!!! :'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 25/03/2007 22:17

El problema de fer l'EdF estació principal d'AV a Barcelona és que, amb trens que vinguin del nord i s'acabin a Barcelona, només hi haurà connexió amb l'R10, suposant que es mantingui la configuració actual de Rodalies. I, d'altra banda, no sé si l'espai disponible és suficient per encabir-hi totes les operacions necessàries.

Els trens passants no s'hi aturarien, però això és una qüestió menor ja que Sants pot complir perfectament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 25/03/2007 23:06

I... quin problema hi hauria en fer connectar l'Estació de França amb Sants, com estan fent a Madrid?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 25/03/2007 23:10

metring ha escrit:Ai, si, jo també l'he vist, pobrets!!!! :'( :'( :'(
Però... se sap exactament a què va això?



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 25/03/2007 23:13

Jordi Freixas ha escrit:I... quin problema hi hauria en fer connectar l'Estació de França amb Sants, com estan fent a Madrid?
Raó obvia. Madrid es Madrid.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 25/03/2007 23:19

Jordi Freixas ha escrit:I... quin problema hi hauria en fer connectar l'Estació de França amb Sants, com estan fent a Madrid?
Doncs que l'EdF, a diferència de Chamartín i Atocha, és terme, no ofereix la mateixa capacitat que la Sagrera, sobretot pel que fa a estacionament i tallers, i connectaria amb moltes menys línies de metro i Rodalies, fins i tot reconfigurant-ne la xarxa.

Em sembla molt bé conservar l'EdF, no només des d'un punt de vista arquitectònic sinó també per al servei comercial, però no hi fiquem amb calçador una cosa que no hi té cabuda.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 26/03/2007 11:59

Jordi Freixas ha escrit:[
Pert cert, i canviant de tema. Ahir al metro vaig veure aquest adhesiu:
Segons des de quin ordinador no s'obre. A veure si aixi es veu millor:
FOTO
El que esta clar es que es intolerable que abandoni els gats a la seva sort, i mes quan es per culpa d'una obra que estem fent els humans. Algu se n'hauria de fer càrrec, per exemple una protectora.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 26/03/2007 14:27

Però... se sap a on estan actualment aquests gats? No sé... estan en alguna protectora que ha d'anar a terra per les obres, per exemple?



Bloquejat

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”