Re: Nous Busos de TMB
Publicat: 11 ago. 2022, 10:43
				
				Habrá que estar atentos si usan la clausula de aumento del pedido de vehículos ya que de momento solo se ha confirmado el pedido básico, por lo que los 4 y 14 de más no están confirmados
			Hola:premixero ha escrit: ↑16 oct. 2022, 16:43 me suena muy raro que solo sea un busito, hay alguno con algún siniestro importante?.
Y en otro orden de cosas, el otro día fui por la campa de mercabarna y los irizar articulados siguen sin estar todos o la mayoría y ya hace tiempo que pase por allí y seguían los mismos, los Solaris ya estan hasta el 13 por lo que faltan todavía 10 y de los BYD standard ni rastro, no se pero a este paso se juntaran con los de la siguiente licitación aprobada
 
 Serà INDCAR; l'única oferta presentada. Per tant, el 4310, l'onzè cotxe de la sèrie d'Iveco Daily Mobi.sag470 ha escrit: ↑15 oct. 2022, 14:53 Adquisició d'un nou minibus diesel, de 6,5m i pis baix.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 2&lawType=
 
 Haurien de ser tots elèctrics (molt més eficients) però que abandonin la compra d'híbrids ja és un bon senyal!m.h.t. ha escrit: ↑10 gen. 2023, 21:37 Adquisició d'autobusos estàndard hidrogen, estàndard elèctrics i articulats elèctrics (2023)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
No serien millors busos híbrids/convencionals? Entenc que els d'hidrogen son estúpids, de moment, però que jo sàpiga, els convencionals son més eficients i ecológicos, no? Es pel soroll i l'smog?adriaesc ha escrit: ↑10 gen. 2023, 22:52Haurien de ser tots elèctrics (molt més eficients) però que abandonin la compra d'híbrids ja és un bon senyal!m.h.t. ha escrit: ↑10 gen. 2023, 21:37 Adquisició d'autobusos estàndard hidrogen, estàndard elèctrics i articulats elèctrics (2023)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
Els busos convencionals (és a dir, dièsel) consumeixen, segons el web de TMB, 55,48l/100km i els híbrids consumeixen 49,63l/100km (una disminució del 10%). No només és la contaminació ambiental que produeix la combustió sinó que també l'acústica.CEOdelSEPE ha escrit: ↑11 gen. 2023, 02:05No serien millors busos híbrids/convencionals? Entenc que els d'hidrogen son estúpids, de moment, però que jo sàpiga, els convencionals son més eficients i ecológicos, no? Es pel soroll i l'smog?adriaesc ha escrit: ↑10 gen. 2023, 22:52Haurien de ser tots elèctrics (molt més eficients) però que abandonin la compra d'híbrids ja és un bon senyal!m.h.t. ha escrit: ↑10 gen. 2023, 21:37 Adquisició d'autobusos estàndard hidrogen, estàndard elèctrics i articulats elèctrics (2023)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=
Més que justificat, doncsadriaesc ha escrit: ↑11 gen. 2023, 16:32Els busos convencionals (és a dir, dièsel) consumeixen, segons el web de TMB, 55,48l/100km i els híbrids consumeixen 49,63l/100km (una disminució del 10%). No només és la contaminació ambiental que produeix la combustió sinó que també l'acústica.CEOdelSEPE ha escrit: ↑11 gen. 2023, 02:05No serien millors busos híbrids/convencionals? Entenc que els d'hidrogen son estúpids, de moment, però que jo sàpiga, els convencionals son més eficients i ecológicos, no? Es pel soroll i l'smog?
S'han presentat Caetano, Ebusco, Solaris, Irizar, BYD, Wright i Mercedes.m.h.t. ha escrit: ↑10 gen. 2023, 21:37 Adquisició d'autobusos estàndard hidrogen, estàndard elèctrics i articulats elèctrics (2023)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 0&lawType=