si alguien se va "por los cerros de Úbeda" tiene que ser un experto en la orografia del lugar, ¿o no es necesario?

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 4:16
Entrada Autor: sequera » Divendres 27/04/2007 22:24
Entrada Autor: EUKibo » Divendres 27/04/2007 23:13
Entrada Autor: sequera » Divendres 27/04/2007 23:41
basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)EUKibo ha escrit:Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.
En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!
Entrada Autor: Izo » Dissabte 28/04/2007 17:58
Que és un element bàsic per a tenir un govern que funcioni de debó.sequera ha escrit:basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)EUKibo ha escrit:Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.
En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 28/04/2007 21:55
És la història de sempre: quan hi ha voluntat, tot es possible. I quan una cosa no es fa, és perquè als capitostos que tallen el bacallà no els rota.Izo ha escrit:Que és un element bàsic per a tenir un govern que funcioni de debó.sequera ha escrit:basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 28/04/2007 22:24
Doncs qui em digui això, li respondria: "L'has portat fins aquí, però t'ha quedat un nyap que t'hi cagues!"orique ha escrit:Electoralment "He portat l'AVE a Barcelona" queda molt bé...
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 29/04/2007 11:19
Entre d'altres coses, del següent: Si es volia fer arribar la LAV a l'aeroport, no era qüestió de fer-hi una estació a 5 km; si es volia entrar per la directa a Barcelona, es podrien haver estalviat la giragonsa St. Boi-El Prat-L'H i haver entrat directament per Cornellà, com estava previst en un principi. O sigui, que al final, ni carn ni peix. Més nyaps: incidents en la construcció, com el túnel de Castellbisbal, interrupcions del servei de Renfe i FGC causades, segurament, per la utilització de mà d'obra no qualificada, etc.sequera ha escrit:de quin nyap parleu ?
No et falta raó, però estem parlant concretament de l'arribada de la LAV a Barcelona. Apart de que, tal i com han anat i estant anant les coses, seria molt insensat que algun polític es pengés una medalla amb la inauguració d'una línia de metro que obrirà, pel cap baix, amb 10 anys de retard. Tot i que tampoc m'estranyaria que algun d'aquells personatges ens sortís amb una d'aquestes.mikado ha escrit:Si de nyaps parlem, i m'estic desviant del tema, molt es podria parlar dels gestors de GISA i de la seva aportació al caos de les obres de la L9. Mai un gestor ha estat tan ineficaç.
Entrada Autor: sequera » Diumenge 29/04/2007 18:29
busca en el fil....Guigui ha escrit:Entre d'altres coses, del següent: Si es volia fer arribar la LAV a l'aeroport, no era qüestió de fer-hi una estació a 5 km; si es volia entrar per la directa a Barcelona, es podrien haver estalviat la giragonsa St. Boi-El Prat-L'H i haver entrat directament per Cornellà, com estava previst en un principi. O sigui, que al final, ni carn ni peix. Més nyaps: incidents en la construcció, com el túnel de Castellbisbal, interrupcions del servei de Renfe i FGC causades, segurament, per la utilització de mà d'obra no qualificada, etc.sequera ha escrit:de quin nyap parleu ?
.
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/04/2007 20:53
Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 29/04/2007 21:34
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/04/2007 21:41
Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 29/04/2007 23:08
Però la línia convencional dóna molta volta: fins a Saragossa segueixen el mateix corredor però la LAV va en línia recta i de Saragossa a Lleida, la convencional puja fins a Binèfar i la LAV va recte pels Monegros...aarongilp ha escrit:No, si ja hi compto que fins a la frontera siguin aquests 850 km, però no era evident pel fet que per la convencional, des de Madrid fins la frontera en són quasi bé 1000, i pensant-ho en fred per la LAV també podrien ser-ho, o alguns menys...però no era evident...
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/04/2007 23:27
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”