Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3724
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 10 abr. 2018, 22:35

L'O-F. de Zona Franca del V5 passa a estar al mateig pg.Zona Franca enlloc de Cisell, millor pels enllaços: https://www.tmb.cat/ca/servei-metro-bus ... V5&lid=205



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2260
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » 17 abr. 2018, 16:56

Javi M ha escrit:Nova ampliació de la L52 fins al barri de Mas Lluí. [...] ni idea de si ja ha entrat en servei o no.
Ha entrat avui en servei: http://www.amb.cat/ca/web/mobilitat/act ... 9241/11704

Des que van retallar la L10 imaginava que haurien de portar alguna línia més al Mas Lluí. Ara han recuperat la connexió directa amb L'Hospitalet (via Cornellà).


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » 17 abr. 2018, 23:05

Quan fa uns mesos va desapareixer el ramal de Mas Lluí de la L10, van crear la L30 per a suplir-lo (una xapussa, per cert). Pels temps de trajecte, des d'aquest punt la L10 només era útil per a anar al centre de Sant Just, a la Carretera Reial (enllaç amb tram i les línies de bus les línies cap a la Diagonal), i com a molt fins a l'Hospital. Més enllà és totalment inútil, gràcies al traçat inhumà per Sant Joan Despí.

Des de Mas Lluí, la L52 serveix a partir d'ara per a conectar principalment amb el centre de Sant Feliu i el Consell Comarcal (enllaç amb les línies cap a la Diagonal), amb Sant Joan Despí i amb Cornellà. Més enllà tampoc és competitiva front altres modes de transport.

Responen a necessitats de mobilitat molt diferents, per tant.



França451
N9
N9
Entrades: 2425
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » 01 maig 2018, 20:13

Ya tengo respuesta a la parada de bus de Carrer Cartagena con Mallorca!!!

https://jotmbe.tmb.cat/ca/alertes/vermapa/11607

Y... el motivo de que sólamente pare el 92 y no las líneas 50 y 51? Y para qué poner marquesina con su plancha de cemento en el suelo y todo...??????


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2260
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » 01 maig 2018, 22:20

"Misteri" resolt: http://beteve.cat/obres-adif-talls-transit-tunel-ave/

Amb el cartell que figurava a la marquesina ja s'intuïa que podrien ser noves sortides d'emergència. :roll:


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1979

Entrada Autor: sag470 » 06 jul. 2018, 21:23

13.07.2018

A partir d'aquesta data, la línia H14 canvia el recorregut definitivament al Carrer del Marroc.

Imatge



França451
N9
N9
Entrades: 2425
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » 07 jul. 2018, 19:55

Por fin, pasa parte de lo que se esperaba!!!!!

se abre la calle para que el H14 pueda hacer un enlace lógico y coherente con el V29

Ahora a ver si la apertura de otras calles de la zonz que he ido viendo van haciendo el recorrido del H14 más lógico.
França451 l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 jul. 2018, 20:18, en total s’ha editat 1 vegada.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4546
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 07 jul. 2018, 20:09

¿Y podrían abrir lo que queda de Cristóbal de Moura para que la H14, B25 y N11 dejen lo que queda de Pere IV desde Bac de Roda y vayan a Cristóbal de Moura?


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 869
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » 07 jul. 2018, 22:23

¿Y podrían abrir lo que queda de Cristóbal de Moura para que la H14, B25 y N11 dejen lo que queda de Pere IV desde Bac de Roda y vayan a Cristóbal de Moura?
Doncs a Cristòbal de Moura estan fent un eix verd. Actualment està en obres entre Fluviá i Provensals i età previst fer tot el carrer fins la Rambla Prim.

Com sempre la sra. Colau fent les coses amb el cul, doncs m'agradaria saber per on passarà la circulació, si Pere IV queda un sol carril direcció Besòs i Cristòbal de Moura es un eix verd.

Per altre banda, el nou recorregut implica un carril bus contra direcció al carrer Selva de Mar entre Marroc i Pere IV, on hi haurá un coll d'ampolla al passar de dos carrils a un de sol, i amb el carril bici per acabar-ho d'arreglar.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4546
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 07 jul. 2018, 23:26

foronda 141 ha escrit:
¿Y podrían abrir lo que queda de Cristóbal de Moura para que la H14, B25 y N11 dejen lo que queda de Pere IV desde Bac de Roda y vayan a Cristóbal de Moura?
Doncs a Cristòbal de Moura estan fent un eix verd. Actualment està en obres entre Fluviá i Provensals i età previst fer tot el carrer fins la Rambla Prim.

Com sempre la sra. Colau fent les coses amb el cul, doncs m'agradaria saber per on passarà la circulació, si Pere IV queda un sol carril direcció Besòs i Cristòbal de Moura es un eix verd.

Per altre banda, el nou recorregut implica un carril bus contra direcció al carrer Selva de Mar entre Marroc i Pere IV, on hi haurá un coll d'ampolla al passar de dos carrils a un de sol, i amb el carril bici per acabar-ho d'arreglar.
Y no podrían hacer el "eix verd" en Pere IV y el tráfico a Cristóbal de Moura?


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » 26 jul. 2018, 23:08

Quizás por ello se prevé que en la futura M25, la actual B25 vaya por Gran Via hasta les Glòries



kastroboy
N4
N4
Entrades: 40

Entrada Autor: kastroboy » 12 ago. 2018, 19:20

L'H10 en direcció Sants amb les obres d'una sortida de l'AVE creua Meridiana normal per Mallorca però després baixa per Meridiana i va per Aragó fins que torna a agafar Mallorca ja quasi a Diagonal. Em sembla molt raro aquest recorregut... No podria fer tota Rambla Guipúscoa-Aragó i pujar al final a Mallorca? Faria menys volta



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1923
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » 12 ago. 2018, 20:08

Tinc un dubte... per què han retirat els trajectes que feien els busos per l'Av. Verge de Montserrat del Prat de Llobregat??
És perquè fan obres o perquè van decidir canviar de traçat??



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » 13 ago. 2018, 01:52

Fan obres, però van per llarg (vora els tres anys...).



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1923
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » 13 ago. 2018, 09:36

Què estan fent exactament... una cosa semblant com va passar a Sant Boi??? (Fent els carrers Francesc Macià i Lluís Pascual Roca sigui d'un carril per fer-ho peatonal)



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » 13 ago. 2018, 11:25

Des del dia 10, queda suprimida la parada Borbó-Serrano i totes les línies NXB que fins ara paraven en aquesta ho realitzaran només a Borbó-Costa i Cuxart.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 492
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » 13 ago. 2018, 15:12

Renfe451 ha escrit:Des del dia 10, queda suprimida la parada Borbó-Serrano i totes les línies NXB que fins ara paraven en aquesta ho realitzaran només a Borbó-Costa i Cuxart.
Avui he passat per davant i només han canviat les línies D40 i D50 a Borbó-Costa i Cuixart. L'H6, la V27 i la V29 juntament amb la 34 segueixen fent parada a Borbó-Serrano.



França451
N9
N9
Entrades: 2425
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » 13 ago. 2018, 18:40

kastroboy ha escrit:L'H10 en direcció Sants amb les obres d'una sortida de l'AVE creua Meridiana normal per Mallorca però després baixa per Meridiana i va per Aragó fins que torna a agafar Mallorca ja quasi a Diagonal. Em sembla molt raro aquest recorregut... No podria fer tota Rambla Guipúscoa-Aragó i pujar al final a Mallorca? Faria menys volta
Por fin alguien se da cuenta... Es como lo de coger Diagonal para girar en Roger de Flor en vez de seguir la diagonal recto hasta la plaza de Verdaguer y allí tomar Mallorca. ¿Que el giro está prohibido o que estorban los coches? Bueno, política TMB Fase V.1: Gran Vía química. Dirección prohibida para coches y semáforo bus, problema solucionado. Pues algo así. Metemos los coches por Roger de Flor para coger Diagonal y dejamos los buses que sigan recto por diagonal hasta la plaza. Era fácil y sencillo, pero claro... como vivimos en la ciudad de la dictadura del coche que no se puede meter ni un tranvía por la Diagonal, luego vemos aberraciones como ésta.

Tema parada de Borbò-Serrano. Yo también vi el aviso para las dos líneas diagonales, dejando la parada de Borbó-Serrano para el H6, y las verticales. Tendría su sentido por el hecho de que las verticales tienen que girar a Costa y Cuxart, pero que el H6 no se haya desplazado con las diagonales a la parada de delante es lo que me parece muy extraño. Creo que simplemente han visto que paraban muchos buses en la misma parada y se formaban pitotes, y simplemente lo han repartido un poco al tuntún, sin ninguna lógica: nos llevamos las dos diagonales a la parada de delante y "arreglao". O eso, o van a trasladar las líneas "poco a poco".

La solución nuevamente era fácil: todas las líneas a la parada de delante, con dos puntos de parada, el 1 y el 2, semáforo bus para el giro del 34 y las dos verticales y prou. Pero como siempre, la lógica a veces parece digna de un cerebro lleno de patatas o serrín.

Y de paso, vuelvo a insistir en que Pi i Molist-Virrei sentido Llucmajor tiene dos marquesinas juntas de adorno, porque los buses paran de uno en uno. Tugsal al menos se salta la norma y paran dos a la vez abriendo puertas. Solución semejante a Borbó-Costa si hacen parar todas las líneas: dos puntos de parada y derecho a trasbordo, algo que en Nou Barris brilla por su ausencia y va tocando que lo implanten, pero no sólo aquí sino en un buen número de paradas del distrito.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Sanato
N6
N6
Entrades: 200

Entrada Autor: Sanato » 15 ago. 2018, 17:27

Ahir vaig veure que han tallat el C/ Comte d'Urgell per desmantellar l'estructura del Dominical del Llibre que es va instalar mentre es feien les obres al mercat de Sant Antoni. O sigui que D50 i V11 fan volta per Manso, Calàbria i Floridablanca fins que no ho acabin


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3724
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 21 ago. 2018, 23:40

La línia 116 ha canviat el recorregut a Vallcarca, sembla cosa provisional perque fa com 1 km seguit sense parades però enlloc surt l'avís:
Fitxers adjunts
bus 116.png
bus 116.png (305.46 KiB) Visualitzat 13402 cops



Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”