Tambe sa de dir que aquest automotors tenien molts problemes amb els automatas deixanlos inutils molts cops, amb el fi d'aquesta serie tambe es posa fi a la transmisio mecanica FIAT.
El que em va fer sospitar va ser la retirada del 596-008 a la linia de la pobla, per aver complert el seu kilometratge.
tambe es va retirar del servei el 596-007 a causa d'un accident
Fa poc tambe es va retirar el 596-022 que tambe operave la linia de la pobla, feie poc que li havien enganxat els logos de FGC, ara aquesta unitat es trobe a Saragosa apartada.






