Pàgina 1 de 1
Personalitza la 211 de La Molina
Publicat: 23 gen. 2010, 23:47
Autor: UT440_132M
En aquest fil podem exposar les nostres idees sobre com ens agradaria que fos decorada la 211 que hi ha a La Molina. Us podeu descarregar la plantilla en aquest enllaç:
http://72.47.202.188/vagon360
Ja podeu començar a deixar anar la vostra imaginació i creativitat. De moment, us deixo un esbós meu.

M'ho ha posat en coneixement l'alkolo89

Salut!
👍0👎0
Re: Personalitza la 211 de La Molina
Publicat: 24 gen. 2010, 15:48
Autor: Jordi Freixas
Per alguna cosa en concret això?
👍0👎0
Re: Personalitza la 211 de La Molina
Publicat: 24 gen. 2010, 16:11
Autor: alkolo89
Es fa per una especie de gira que fa Vodafone per diverses estacions d'esquí, on monten vàries activitats per a que la gent es diverteixi.
Salut
👍0👎0
Re: Personalitza la 211 de La Molina
Publicat: 25 gen. 2010, 01:23
Autor: Jordi Freixas
Per flipar... i això de "cotxe cafeteria"?
👍0👎0
Re: Personalitza la 211 de La Molina
Publicat: 25 gen. 2010, 12:26
Autor: MZA_1600
UT440_132M ha escrit:En aquest fil podem exposar les nostres idees sobre com ens agradaria que fos decorada la 211 que hi ha a La Molina.
M'he perdut
👍0👎0
Perdut? Trobat!
Publicat: 25 gen. 2010, 12:36
Autor: Guigui