Pàgina 1 de 1

TGVs francesos a Figueres

Publicat: 24 juny 2010, 13:29
Autor: liniadelRipollés
Teniu cap informació sobre els trens francesos en proves que arriben a Figueres LAV?

Com ja sabeu, l'SNCF preveu posar trens TGV fins a Figueres en servei comercial abans que acabi aquest any...i anem camí de juliol.
00

Re: TGVs francesos a Figueres

Publicat: 24 juny 2010, 20:29
Autor: metring
D'això ja en parlem a http://transport.cat/viewtopic.php?f=3&t=7395&start=700
00