On en davida ha escrit Saint Fleu, vol dir
Saint Flour.
Personalment, d´aquesta línia em quedo amb:
-els trams de falsa doble via desmantellats.
-l´estació de Bédarieux.
-el viaducte de Garabit.
-el paisatge de principi a final de línia, però molt especialment més amunt de Marvejols i fins a Neussargues.
-l´estació de Tournemire-Roquefort
-l´estació de Montpaon
-l´estació de Sévérac le Château.
-el pas sota el viaducte de Millau.
-l´estació de Faugères.
-el viaducte de Compeyre
-el tram Millau-Severac el llarg del riu Tarn.
-el pas pel poble de Peyre.
-el viaducte de Bédarieux que va quedar abandonat amb la posada en servei de l´actual estació de Bédarieux.
Adolf, si vols menjar alguna cosa i fa fred i estàs al nord de Marvejols, dues coses: "Truffade" O "Aligot" (ni se t´acudeixi demanar-los junts, son dues bombes calòriques a cada qual pitjor per la dieta).
👍0👎0