Aquest cop l'encarregada d'oferirnos publicitat amb càmeres ocultes és Pepsi, amb una campanya que, tot i que poc original en la seva concepció (vegeu les notícies relacionades), resulta divertida en la seva execució. Novament, un canvi en els anuncis tradicionals per fer creure als desprevinguts allò que no és:
La gràcia està en gran part en la barreja entre imatges que mostren situacions inexplicables i el realisme aconseguit amb l'artifici: els encarregats de la campanya van instal·lar una càmera per fer que la pantalla de la parada de l'autobús mostrés en temps real el que hi havia a l'altra banda del panell, com si es tractés d'un simple vidre. I el resultat és francament sorprenent: per més que ens hi fixem sembla que estiguem veient una simple paret de vidre sense cap anunci. NACIODIGITAL.CAT
És la parada del L14 i N2 que hi ha a l'Av. Isabel la Catòlica, a tocar de la rotonda amb C\ Sant Rafael i Av. de l'Electricitat (al barri de Can Serra).