Pàgina 1 de 1
Per fi!!
Publicat: 13 set. 2011, 17:43
Autor: fcuevas27
Tenia ganes de veure un "anec" en Sants de ben a prop,

La llastima es que les dues vegades que he pujat en un "ocell", no ha sigut en un anec, pero tinc ganes.

👍0👎0
Re: Per fi!!
Publicat: 13 set. 2011, 21:32
Autor: victorcasta
Re: Per fi!!
Publicat: 13 set. 2011, 22:22
Autor: metring
👍65👍0👎0
Re: Per fi!!
Publicat: 13 set. 2011, 23:15
Autor: MZA_1600
Els 102 no son gens exepcionals a Barcelona Sants i es poden veure cada dia. Crec que cobreixen la relació entre Barcelona, Málaga i Sevilla
👍0👎0
Re: Per fi!!
Publicat: 13 set. 2011, 23:23
Autor: Javi M
MZA_1600 ha escrit:Crec que cobreixen la relació entre Barcelona, Málaga i Sevilla
Cert. I aquestes relacions es cobreixen dos vegades al dia. Per tant cada dia es poden veure uns quants 102's a Sants.
👍0👎0
Re: Per fi!!
Publicat: 13 set. 2011, 23:32
Autor: metring
Apart, demanem que els títols de fils siguin concrets.
👍65👍0👎0
Fil bloquejat
Publicat: 14 set. 2011, 00:36
Autor: Guigui
Per tot el que s'ha dit, el fil queda bloquejat.
👍35👍0👎0