En general va molt be, l'unic problema que li veig es que els trens son molt alts, mes o menys com la nostra L8, i a la majoria de parades en superficie l'andana està a peu de carrer:

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:36
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 13/11/2011 16:00
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 14/11/2011 14:53
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 14/11/2011 17:11
Correcte. Ara bé, s'ha usat més aviat en el sentit de metro. Per exemple, a Viena, la "Stadtbahn" era el metro elevat que ara cobreixen la U4 i la U6 en la majoria del seu traçat.UT596001 ha escrit:la traducció literal podria ser com el tren de la ciutat (corregiu-me els que sàpiguen alemany)
En efecte. Van ser unes obres fetes als anys 60, bàsicament per a agilitzar el trànsit del tramvia, en una època on el trànsit privat proliferava per tot Europa. A diferència d'altres ciutats, mai es va pensar per a fer-ne un ús futur com a metro. La prova, la veiem en algunes interseccions subterrànies amb corbes tancades i aptes únicament per als tramvies Siemens que hi han circulat tota la vida; dubto molt que un Citadis les pugui agafar.UT596001 ha escrit:Em penso que a Viena també hi han seccions subterrànies de la xarxa de tramvies amb el mateix pròposit.
Torna a “Ferrocarril en general”