Historia de l'autobús “Casas” Horta-Av.Tibidabo”

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 03/09/2012 0:14




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/09/2012 15:21




Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Entrada Autor: lauria1226 » Dilluns 29/10/2012 13:27

Jo vaig ser usuari a l'època dels Chausson. Em semblava miraculós que pogués girar pel carrer Palafox. El Passeig de la Vall d'hebron era una carretera estreta. Paraven davant del trencall del camí de Sant Cebrià totalment despoblat i feréstec, El camí sortia en lleugera pujada i recte fins a la caseta del guarda que se situava a l'inici del bosc, més o menys on avui hi ha l'origen i final de la línia que fins fa pocs dies portava el nº 10. És pràcticament impossible de reconèixer. Per fer el carrer de la poesia varen reomplir una vall sencera, recordo com primer feren les cloaques amb els tubs de ciment que pujaven fins al nivell on hi hauria finalment el carrer.

Per arribar a la Plaça Eivissa calia fer-ho en tramvia, la línia 45 (46 i 49) servida per vehicles de la sèrie 1200 amb remolc tipus Saragossa acoblats, també l'autobús de la lletra "F" (Després el nº 19) servit per Aclos de dos pisos, la majoria d'accés central que posteriorment se substituïren per Chaussons de la sèrie 300 amb motor Hispano.


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 29/10/2012 15:20

Per mi la linea Casas, es part del record infantil d'anar al Tibidabo:
- Metro Virrei - Horta
- Casas fins a Avda Tibidabo
- Tramvia Blau
- Funicular
Sempre recordaba aquest autobús perque era diferent a la resta de busos Barcelona, que eren de TB.



Respon

Torna a “Història del transport”