Pàgina 1 de 1
SBB acusa Apple de plagi
Publicat: 21 set. 2012, 23:26
Autor: Guigui
L'SBB acusa Apple de plagiar els rellotges de les seves estacions, patentats des del 1944, per al despertador de l'iPad. Més info (en alemany) i imatges del
corpus delicti:
http://www.tagesanzeiger.ch/digital/mob ... y/26209939👍35👍0👎0
Re: SBB acusa Apple de plagi
Publicat: 22 set. 2012, 10:45
Autor: Nozomi
¿Los diseñó SBB o Mondaine que es la empresa que los comercializa? llevo tiempo pensando en comprarme un Mondaine, allí están en Vinçon esperándome, pero aún no he dado el paso

👍0👎0
Drets dels rellotges
Publicat: 22 set. 2012, 15:35
Autor: Guigui
El disseny és d'un senyor anomenat Hans Hilfiker, i els drets estan actualment en possessió de l'SBB.
👍35👍0👎0