Algú em podria explicar què és l'Àrea Lila detalladament? Pel que he entès, és el mateix que l'Àrea Verda però dedicada a barris no tan cèntrics, on si no ets veí tens aparcament limitat. Oi? I si sabeu alguna cosa més del tema...
Per cert, segons el Twitter, a part de l'Àrea Blava i l'Àrea Verda, pujarà també el Bicing.


