Pàgina 1 de 1
MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII-XIX
Publicat: Dimecres 29/05/2013 14:56
Autor: wefer
MUHBA (dilluns 3 de juny, a les 19h): Els orígens del transport públic, segles XVIII i XIX. Barcelona i altres ciutats:

- MUHBA (dilluns 3 de juny, a les 19h): Els orígens del transport públic, segles XVIII i XIX. Barcelona i altres ciutats
- muhba-transport.jpg (268.49 KiB) Visualitzat 2443 cops
Reserves a reservesmuhba@bcn.cat o bé al 93.256.21.22 (
feiners de 10 a 14 i de 16 a 19).
Re: MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII
Publicat: Dimecres 29/05/2013 21:56
Autor: WMD626
Wefer, us volia enviar aquesta convocatòria, però te m'has avançat!!!. I és que sóc jo qui fa aquesta xerrada. Per descomptat, serà per mi un plaer que pogueu venir tu i els altres "foreros" que els vagi bé, i tenir l'oportunitat de conèixer-nos personalment. Ja m'heu descobert, potser ara hauré de canviar d'àlies, ha, ha. (voldria posar emoticones però no me'n surto: no sé si el problema és del programa, de l'ordinador o meu)
Salut!!!
Re: MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII
Publicat: Dijous 30/05/2013 11:10
Autor: metring
WMD626 ha escrit:Wefer, us volia enviar aquesta convocatòria, però te m'has avançat!!!. I és que sóc jo qui fa aquesta xerrada. Per descomptat, serà per mi un plaer que pogueu venir tu i els altres "foreros" que els vagi bé, i tenir l'oportunitat de conèixer-nos personalment. Ja m'heu descobert, potser ara hauré de canviar d'àlies, ha, ha. (voldria posar emoticones però no me'n surto: no sé si el problema és del programa, de l'ordinador o meu)
Salut!!!
Què bo! Aquí hi ha nivell!
Encara queden places lliures?
Re: MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII
Publicat: Dijous 30/05/2013 12:10
Autor: wefer
WMD626 ha escrit:Wefer, us volia enviar aquesta convocatòria, però te m'has avançat!!!. I és que sóc jo qui fa aquesta xerrada.
Fantàstic!
A veure si hi podem anar i ens veiem. Realment sembla força interessant el tema.
(les emoticones només cla que cliquis a sobre d'elles a la dreta de la caixa de text i ja es posen soles quan envies)
Re: MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII
Publicat: Dijous 30/05/2013 19:09
Autor: WMD626
Moltes gràcies. Espero no decebre!!!

Re: MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII
Publicat: Dimarts 04/06/2013 1:58
Autor: foronda 141
Molt interesant la conferència d'avui. Felicitats.
M'agradaría la continuació a partir del tramvia elèctric.
Re: MUHBA: orígens del transport públic a Barcelona s. XVIII
Publicat: Dimarts 04/06/2013 20:11
Autor: WMD626
Moltes gràcies. Suposo que la "cosa" continuarà, però ho hauran de dir els del MUHBA...