Pàgina 1 de 1

Com evitar el gel

Publicat: 09 feb. 2014, 09:32
Autor: JPlanas
Imatge
Jamaica Station, NY (USA) 2014
00

Re: Com evitar el gel

Publicat: 09 feb. 2014, 11:19
Autor: Adolescent barceloní
Flipa! On és això?
00

Re: Com evitar el gel

Publicat: 09 feb. 2014, 13:18
Autor: ortegote
A la foto diu NY Nova York USA Estats Units.

A França crec que fan servir una cosa semblant per que a la Tour de Carol si entres a França cap a Tolouse hi han "bombones" de butà als canvis, que penso es per escalfar les agulles per evitar el Gel, però realment no se com funciona la cosa.

Salutacions.
00

Catenàries?

Publicat: 09 feb. 2014, 13:20
Autor: Adolescent barceloní
ortegote ha escrit:A la foto diu NY Nova York USA Estats Units.
Cert, no ho havia vist!

Ara que ho penso, i a les catenàries (en aquest cas no n'hi ha, però en llocs on hi hagi) com ho fan?
00

Re: Com evitar el gel

Publicat: 09 feb. 2014, 13:33
Autor: albe6
Almenys aquí Espanya, si hi ha problemes de gel el que es fa es desplegar els dos pantògrafs. El primer escombra el que troba per a que el segon capti millor l'electricitat.
00

Re: Com evitar el gel

Publicat: 04 març 2014, 19:49
Autor: Ecomobisostrans
A Chicago encara es veu mes espectacular:

Imatge

A veure si n'aprenen aqui i paren de deixar sense servei de Ripoll en amunt cada vegada que hi ha uns pocs cm de neu.
00