Falta de manteniment als 4000 de TMB
Publicat: Dijous 24/07/2014 23:52
Us explicaré la història del 4320.
Resulta que el dia 2 de juliol vaig pujar al cotxe remolc 4320. Faig un parèntesi per apuntar la curiositat de que aquest tren va ser l'últim a ser reformat per TMB.
Seguim. Anava a pujar al 4320 i des de dins diverses persones em feien que no amb la mà. Com que no em fio de ningú
vaig anar a obrir la porta, i estava bloquejada, ni fent força s'obria. Vaig córrer a la del costat i vaig pujar.
Seguidament, vaig passar la incidència a TMB a través del Twitter, comentant el número de cotxe i la situació de la porta perquè hi fessin una ullada. La resposta va ser:
Curiosament, l'endemà vaig pujar al mateix cotxe, que ja és casualitat. I la meva sorpresa va ser gran quan vaig veure que la porta continuava igual. Val a dir que en una estació va haver-hi una persona que la va aconseguir obrir, però això en un trajecte de més de 10 estacions...
Vaig tornar a informar a TMB del tema reiterant que era el segon dia (com a mínim) que el tren circulava en aquestes condicions. La resposta va ser:
Però com podeu imaginar, això no va acabar aquí, i és que... avui 24 de juliol he tornat a agafar el mateix tren i la porta segueix igual!!!
És a dir el tren en qüestió fa 3 setmanes que circula amb una porta que no funciona i ningú hi ha fet res malgrat que han estat més que avisats.
Què en penseu? Retallades en el manteniment? Un operari que no fa bé la seva feina? Que no són un o dos dies, que aviat anirem a pel mes sencer!!! Sort que no és una mancança greu de seguretat.
I d'altra banda, què puc fer? Al Twitter el responen molt amablement i ràpid, però no serveix per a res. Com no tiri directament de l'alarma i deixi el tren parat fins que l'arreglin, ja no sé què fer.
Resulta que el dia 2 de juliol vaig pujar al cotxe remolc 4320. Faig un parèntesi per apuntar la curiositat de que aquest tren va ser l'últim a ser reformat per TMB.
Seguim. Anava a pujar al 4320 i des de dins diverses persones em feien que no amb la mà. Com que no em fio de ningú

Seguidament, vaig passar la incidència a TMB a través del Twitter, comentant el número de cotxe i la situació de la porta perquè hi fessin una ullada. La resposta va ser:
... i em vaig oblidar del tema.@TMBinfo ha escrit:@Wefer_FTC Marçal. Gràcies per l’avís. Ja l’hem traslladat al departament que gestiona la L1 del #metrobcn. Salutacions!
Curiosament, l'endemà vaig pujar al mateix cotxe, que ja és casualitat. I la meva sorpresa va ser gran quan vaig veure que la porta continuava igual. Val a dir que en una estació va haver-hi una persona que la va aconseguir obrir, però això en un trajecte de més de 10 estacions...
Vaig tornar a informar a TMB del tema reiterant que era el segon dia (com a mínim) que el tren circulava en aquestes condicions. La resposta va ser:
I els vaig tornar a passar el número de cotxe i situació exacte.@TMBinfo ha escrit:@Wefer_FTC Marçal. Es va comprovar la incidència pel responsable de L1 de #metrobcn , de totes maneres em pots tornar a dir el núm de vagó?
Però com podeu imaginar, això no va acabar aquí, i és que... avui 24 de juliol he tornat a agafar el mateix tren i la porta segueix igual!!!

Què en penseu? Retallades en el manteniment? Un operari que no fa bé la seva feina? Que no són un o dos dies, que aviat anirem a pel mes sencer!!! Sort que no és una mancança greu de seguretat.
I d'altra banda, què puc fer? Al Twitter el responen molt amablement i ràpid, però no serveix per a res. Com no tiri directament de l'alarma i deixi el tren parat fins que l'arreglin, ja no sé què fer.