No sé si és el lloc més adient per postejar aquest missatge...
M acaben d informar de la mort d en Pelai Borràs, el que va ser cap d'estació de fgc a plaça Catalunya de nit i fotògraf extraoficial de la companyia. Està al tanatori de Les Corts. L'enterrament és Dimecres al matí.
Jo no el coneixia personalment, però si que conec la seva obra fotogràfica, que va ser molt extensa i variada, amb uns nivells de qualitat molt alta.
Desde aquí el meu condol als familiars, amics i companys del senyor Pelai Borràs.
Descansi en pau...






