Propostes de millores que creiem imprescindibles
Publicat: 21 abr. 2015, 23:34
Proposo obrir aquest fil per diferenciar-ho del de propostes ferroviaries.
Quins canvis creiem que son realment imprescindibles fer?
Estaria bé anar creant aquest llistat.
Intentaré fer la meva aportació lo millor possible.
- Un tercer tunel de rodalies per Barcelona (Diagonal sería segurament lo ideal, tot i que es pot pensar altres propostes.
- Unificació de les dues xarxes tranviaries de Barcelona per Diagonal.
- Desdoblament Montcada Bifurcació - Vic
- Desdoblament Arenys de Mar- Maçanet
- Reconexió provisional o definitiva Granollers Centre - Les Franqueses del Vallés
- Redefinició ferroviaria Aeroport per conectar ferroviariament T1 i T2.
- Replantejament de la L9 (Reconvertir trams a metro convencional i ampliar de una forma més raonable.
- Desdoblament vies tranvia Glories--> Per la gran via
Després altres elements que potser no son indispensables però que al meu parer enriquirien:
--Construcció de un intercambiador central de metro:
L1/L2/L3/L4 podrien estar conectats a Barcelona Centre:
L1/L3 Pl.Catalunya - L2 Pg Gracia amb un passadis subterrani que conecti desde la part nord de la plaça catalunya.
L4- No sé si amb Urquinaona (que seria un carrer) o bé a través del passadis que conectaria amb la L2.
Segregar Tunel Infinit L3/L4-L2 al ja haver-hi l'altre intercambiador central.
- Redistribuir les linees per tal de evitar els solapaments actuals en la mesura del possible (certament es molt dificil)
- Ampliació L3 Trinitat Nova-Trinitat Vella
- Ampliació L11 trem lleuger cap a Badalona en lloc de L1-Fondo a Badalona Pompeu Fabra o millor adaptar L11 per encabir la L4 fins Montcada o potser convertir en metro-tram L11 per Montcada i Ripollet?????
- Ampliació Tramvia per la Gran Via.
- Per evitar saturació busos pl.catalunya en quan a Origen/final busos, replantejar les linees per limitar les linees que siguin només origen/final plaça catalunya com pot ser altres origen/finals sobresaturats (Això segurament seria un altre tema en un altre forum)
- Redistribuir les zones tarifaries de forma diferent i amb mapes plantejats des de els diferents origens i no la radialitat de la ciutat de Barcelona.
I bé tot allò que s'ens acudeixi que sigui raonable e impresindibles.
Quins canvis creiem que son realment imprescindibles fer?
Estaria bé anar creant aquest llistat.
Intentaré fer la meva aportació lo millor possible.
- Un tercer tunel de rodalies per Barcelona (Diagonal sería segurament lo ideal, tot i que es pot pensar altres propostes.
- Unificació de les dues xarxes tranviaries de Barcelona per Diagonal.
- Desdoblament Montcada Bifurcació - Vic
- Desdoblament Arenys de Mar- Maçanet
- Reconexió provisional o definitiva Granollers Centre - Les Franqueses del Vallés
- Redefinició ferroviaria Aeroport per conectar ferroviariament T1 i T2.
- Replantejament de la L9 (Reconvertir trams a metro convencional i ampliar de una forma més raonable.
- Desdoblament vies tranvia Glories--> Per la gran via
Després altres elements que potser no son indispensables però que al meu parer enriquirien:
--Construcció de un intercambiador central de metro:
L1/L2/L3/L4 podrien estar conectats a Barcelona Centre:
L1/L3 Pl.Catalunya - L2 Pg Gracia amb un passadis subterrani que conecti desde la part nord de la plaça catalunya.
L4- No sé si amb Urquinaona (que seria un carrer) o bé a través del passadis que conectaria amb la L2.
Segregar Tunel Infinit L3/L4-L2 al ja haver-hi l'altre intercambiador central.
- Redistribuir les linees per tal de evitar els solapaments actuals en la mesura del possible (certament es molt dificil)
- Ampliació L3 Trinitat Nova-Trinitat Vella
- Ampliació L11 trem lleuger cap a Badalona en lloc de L1-Fondo a Badalona Pompeu Fabra o millor adaptar L11 per encabir la L4 fins Montcada o potser convertir en metro-tram L11 per Montcada i Ripollet?????
- Ampliació Tramvia per la Gran Via.
- Per evitar saturació busos pl.catalunya en quan a Origen/final busos, replantejar les linees per limitar les linees que siguin només origen/final plaça catalunya com pot ser altres origen/finals sobresaturats (Això segurament seria un altre tema en un altre forum)
- Redistribuir les zones tarifaries de forma diferent i amb mapes plantejats des de els diferents origens i no la radialitat de la ciutat de Barcelona.
I bé tot allò que s'ens acudeixi que sigui raonable e impresindibles.