Les meves propostes son:
Posar dos trens un anada i un tornada entre Castelló de la Plana - Caudiel.
Crear unes línies de Regionals entre Castelló - Alacant, Castelló - Gandia/Platja de Gandia i pensar si es viable fer una línia de Regional entre Castelló - Alcoi amb trens hibrids o amb trens de la serie 599.
El desdoblament de les línies Sagunt - Caudiel - Terol i Xàtiva - Alcoi.
Per acabar proposo crear un tren llançadora entre Castelló i L'aeroport de Castelló.
Espero que us agradin aquestes propostes.





