Pàgina 1 de 1

Conflicte al metro pels seients dels conductors?

Publicat: Dijous 29/10/2015 10:01
Autor: metring
Llegiu aquests tweets de Conrayas Yaloloco, reivindicant uns seients que no casquin les cervicals, apart de denunciar que els metges de l'empresa no els fan gaire cas:

Re: Conflicte al metro pels seients dels conductors?

Publicat: Dijous 29/10/2015 10:07
Autor: wefer
Mala cosa que els metges que han de certificar malalties causades pel lloc de feina estiguin, precisament, a sou de l'empresa.

Re: Conflicte al metro pels seients dels conductors?

Publicat: Dijous 29/10/2015 10:35
Autor: Miquel
Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics" arriba "Els seients de conducció dels 2100 casquen les cervicals".

Caldria veure si és alguna cosa general o personal d'ell. :nose

Re: Conflicte al metro pels seients dels conductors?

Publicat: Dijous 29/10/2015 10:36
Autor: metring
Miquel ha escrit:Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics"
:?:

Re: Conflicte al metro pels seients dels conductors?

Publicat: Dijous 29/10/2015 10:47
Autor: Fran-Ikarus
Quants tipus de seient hi ha, en les diverses sèries en funcionament? Són millors, en aquest sentit, els de les sèries més recents?

Re: Conflicte al metro pels seients dels conductors?

Publicat: Dijous 29/10/2015 10:57
Autor: Miquel
metring ha escrit:
Miquel ha escrit:Després de "Els manipuladors dels 5000 són ortopèdics"
:?:
Quan van aterrar els 5000 al FMB, alguns motoristes es queixaven de que els manipuladors són incomodes o alguna cosa de l'estil. El fil deu estar per les entranyes del fòrum o poder en vam parlar al fil dedicat als 5000 fa ja força anys! :)

Re: Conflicte al metro pels seients dels conductors?

Publicat: Divendres 30/10/2015 0:37
Autor: Mr. Baricentro
En Renfe, los maquinistas se quejan de los asientos de origen de las 447, cuando los asientos tipo "civia" no se quedan atrás: una empresa llamada Rubalcaba se hizo de oro con estos últimos(siendo de inferior calidad).

Los asientos de los 449(semejantes a los de los 448/470) están muy bien, permitiendo un amplio abanico de posibilidades en lo que a regulación de cara al confort se refiere.