http://ferroguia.es/alertan-del-peligro ... omponente/
Salutacions.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 12:09
Entrada Autor: escursso » 04 març 2018, 21:08

Entrada Autor: robertotlh » 05 març 2018, 16:51

Entrada Autor: Ganz » 11 març 2018, 12:58
El problema, llavors, és que és molt probable que el material suís també porti amiant. Cal no oblidar que les 442 estan basades directament de les Be 4/4 del LEB, a Lausanne, per exemple...robertotlh ha escrit:Jo optaria per la mateixa solució que va optar FGC fa uns anys. Llogar material suís de segona mà per mantenir el servei mentre es licita nou material per la línia
Entrada Autor: sag470 » 11 març 2018, 19:56
Entrada Autor: ortegote » 12 març 2018, 19:38
No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.

Entrada Autor: genissimon » 13 març 2018, 10:42
Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.ortegote ha escrit:No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
Salutacions.
Entrada Autor: ortegote » 13 març 2018, 19:38
Buenas,genissimon ha escrit:Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.ortegote ha escrit:No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.
El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.
No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
Salutacions.
* Un dels unificats de la línia Catalans, de les línies del País Basc o dels de Linares.
Salut !!

Entrada Autor: mfuentesll2 » 25 abr. 2018, 00:02

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 02 set. 2021, 13:47
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026