Soterrament a Múrcia: sí o no??
Publicat: 07 abr. 2018, 15:37
Ja m'ha cridat l'atenció que no s'hagi obert tema encara sobre això. Com ja sabeu, els veïns de certs barris de Múrcia estan ocupant les vies de forma sistemàtica per demanar-ne el seu soterrament als trams urbans.
Fins ara no hi havia gaire problemes. El conflicte ha vingut amb la LAV, que amplia l'amplada per a vies i obliga a aixecar un mur metàl·lic de seguretat (amb tanques de reixa no els hi és prou).
Se suposa que tot això és provisional, ja que el Govern els hi va prometre soterrament als trams urbans.Però, el veïnat creu que serà una "provisionalitat definitiva" durant molts anys.
Plànol del projecte de soterrament de vies a Múrcia:
http://img826.imageshack.us/img826/3610/ishot106.jpg
Us deixo una enquesta. I, al següent 'post', us publico notícies d'avui sobre el tema.
Fins ara no hi havia gaire problemes. El conflicte ha vingut amb la LAV, que amplia l'amplada per a vies i obliga a aixecar un mur metàl·lic de seguretat (amb tanques de reixa no els hi és prou).
Se suposa que tot això és provisional, ja que el Govern els hi va prometre soterrament als trams urbans.Però, el veïnat creu que serà una "provisionalitat definitiva" durant molts anys.
Plànol del projecte de soterrament de vies a Múrcia:
Us deixo una enquesta. I, al següent 'post', us publico notícies d'avui sobre el tema.