Pàgina 1 de 1

Cristòbal de Moura: conversió a parc lineal

Publicat: Dimecres 30/05/2018 22:18
Autor: m.h.t.
Després de "l'èxit" de la superilla (que ha desviat tots els cotxes als carrers perimetrals i ha desviat els busos de la zona), i la reforma de Pere IV (que l'ha convertit en un carrer de sentit únic) arriba: la conversió de Cristòbal de Moura en Parc Lineal.

Endevineu per on circularan els cotxes que actualment assumeix l'eix?? Efectivament!! Pels carrers dels voltants. Una altra "revolució verda".

Els hi farà molta il·lusió als empresaris de la zona (sector eminentment econòmic-industrial) que l'únic eix principal que els hi queda el converteixin a parc lineal.

Ja per no parlar del bus H14, que haurà de tornar a canviar traçat. :nono

Imatge

Imatge

http://ajuntament.barcelona.cat/ecologi ... -pacificat

Re: Cristòbal de Moura: conversió a parc lineal

Publicat: Dimecres 30/05/2018 22:36
Autor: Renfe445
Al final tendrán que borrar la H14 :x

Re: Cristòbal de Moura: conversió a parc lineal

Publicat: Dijous 31/05/2018 18:37
Autor: fgc113
No entenc per què tanta oposició a pacificar els carrers... :nose

Re: Cristòbal de Moura: conversió a parc lineal

Publicat: Dijous 31/05/2018 19:18
Autor: Renfe445
A no ser que todo el tráfico lo centralicen en las calles Pallars, Pujades, Llull, Ramon Turró...

Pacificació mal feta

Publicat: Dijous 31/05/2018 20:16
Autor: Guigui
fgc113 ha escrit:No entenc per què tanta oposició a pacificar els carrers... :nose
Perquè en el cas de les superilles, ha resultat ser un nyap, amb parades de bus que poden quedar a 500 metres: és a dir, tots els inconvenients del metro, però cap dels seus avantatges.