Des de l’Associació per a la Promoció del Transport Públic us fem arribar la nostra profunda desaprovació davant la campanya de denigració del transport públic que SEAT ha impulsat per promoure les vendes del vostre nou producte, un patinet elèctric.
Celebrem que les empreses del sector de l’automoció com SEAT comenceu a entendre que el futur de la mobilitat no passa per vendre més cotxes i motos, sinó que hi ha mitjans de transport molt més eficients per a les necessitats actuals de la ciutadania. Tanmateix, vista la vostra campanya sembla que encara no hagueu entès que el futur de la mobilitat va de promoure la combinació intermodal de la micromobilitat (bicicletes i vehicles de mobilitat personal) amb el transport públic.
https://transportpublic.org/seat-scooters2020/




