Pel que he vist als gameplays es poden traçar línees arreu. He vist un en castellà que feia primer línees de rodalies per la zona de Bilbao i després en un altre episodi del seu gameplay feia País Vasc unint amb Madrid.
Sembla bastant interessant . Que en penseu?


