Un company de la UOC, en PEP, que fa servir la cadira de rodes per viure i desplaçar-se ha engegat la seva lluita contra RENFE i ADIF per tal d'obtenir la plena accessibilitat del trens de la xarxa de rodalíes i regionals de Barcelona.
El seu objectiu, poder anar de Vilafranca del Penedès on viu fins a Bellaterra UAB sense entrebancs.
Adjunto la petició de signatures que está recollint. Us demano que li feu arribar un missatge de suport a jbuilr@uoc-edu.
Per endavant, moltes gràcies.




