Ara mateix els resultats són 44 % sí i 56 % No %. A veure si us animeu i fem que el No sigui més clar.
Podeu votar a la següent adreça: http://www.elperiodico.cat/encuestas.asp

Sí home... i ja posats, instalem un "masturbímetre" a l'entre-cuix de tothom. Un euro per a cada vegadaPlatanito ha escrit:Jo ficaria peatges a totes les autovies i autopistes, i a més apujaria els actuals amb una taxa destinada a la millora i expansió del ferrocarril.
I tant que tenen relació. Els diners són finits, i si t'ho gastes per una banda o gastes menys o res en l'altra i a la inversa.Jordi Freixas ha escrit:Sí home... i ja posats, instalem un "masturbímetre" a l'entre-cuix de tothom. Un euro per a cada vegadaPlatanito ha escrit:Jo ficaria peatges a totes les autovies i autopistes, i a més apujaria els actuals amb una taxa destinada a la millora i expansió del ferrocarril.
Ara en serio. És denigrant que es plantegi, ni que sigui en una enquesta d'un diari, l'haver de triar entre la supressió de peatges, i la construcció de més ferrocarril, quan són coses que són independents.

Amb lo maques que són l'Arrabassada i la C-31...Estrella_de_Galicia ha escrit:home, a veure no es per res, a mi como a molt d¡altres ens encanta el ferrocariril, pero per motius X (per treball/oci etc) pero crec que es molt abusiu per exeple el peatge de les fonts (tunels de vallvidrera) com els peatges dels tunels del garraf com el de vallvidrera, y per sort mels paguen la empresa, pero yo particularment nomes els agafo cuan tinc molta presa, pero yo prefereixo FORA PEATGES
Salutacions!!
Pedro Aguilar

Pues mira que la carretera que uneix Castellar de N'Hug amb la Molina...orique ha escrit:Amb lo maques que són l'Arrabassada i la C-31...

Pues mira que la carretera que uneix Castellar de N'Hug amb la Molina...orique ha escrit:Amb lo maques que són l'Arrabassada i la C-31...
Digue'ls-hi als qui pateixen la N-II a Girona o la N-340 a Tarragona.Ecomobisostrans ha escrit:Jo l'unic peatge que treuria es el del tunel del Cadi, ja que realment es complicadíssim anar del Berguedà a la Cerdanya sense passar pel túnel, pro els altres: