si no m'equivoco, els TALGO nocturns que fan Barcelona - París (i altres destinacions europees), tots ells porten els logos de RENFE i SNCF. Però en canvi, en un tríptic que em van donar ahir sobre els horaris i tarifes dels trens Elipsos, cap dels dos logotips hi apareix. Significa això que aquest servei de trens, no és RENFE sinó que senzillament circula per vies ADIF?
I una altra cosa. En veure que en el cas concret del TALGO Barcelona - París, aquest tren tarda ni més ni menys que 12 hores, dedueixo que tot el trajecte es du a terme per via convencional. Com és que no fan circular els TALGO per la via del TGV?








