Fa molt temps vaig fer unes propostes que ara he millorat una mica per garantir el futur de l´estació de França un cop es restructuri la xarxa ferroviària per l´interior de Barcelona.
R-10:
Manteniment de la línia de l´aeroport a l´estació de França, que juntament amb l´arribada d´altres línies (BCN Terrassa-Manresa) de rodalies a l´aeroport es podria anar a l´aeroport des de diferents punts de BCN com Sants, Catalunya, Arc de Triomf, St. Andreu, Pg. Gràcia i Estació de França...
Línia rodalies Vic + regionals destinació Ripoll-Puigcerdà:
Al passar per la nova estació Sagrera-Meridiana seria de fàcil accés encara que no passi per Sants o Pl. Catalunya.
T4 T5:
Origien/ final de les 2 línies de tramvia que actuament acaben a prop de la vila olímpica.
FGC Igualada/Manresa
Ja que aquesta línia s´allargarà de pl. Espanya, Francesc Macià i Glòries, es pot aprofitar el túnel (via amb doble ample, ibèric i mètric) i fer-los arribar a l´estació de França-
Per acabar seria important fer un enllaç com Déu mana amb la L4.







