El cas és que he comprat bitllets per anar demà en l'AVE que surt a les 11:45 de Camp de Tarragona cap a Lleida amb la família. En ser la primera comprar diu que haig de passar per taquilla per comprovar que la meva targeta de crèdit no és un frau. Fins aquí d'acord.
La pregunta és: quanta estona abans haig de passar per l'estació perquè em validin la targeta? A Camp de Tarragona mateix puc fer la gestió? Imagino que sí, no?



