Tinc 2 teories:
- Metro de Madrid s'anuncia a tot España.
- Com veig Antena 3TV a traves de la TDT, no es fa correctament les desconexions regionals. Crec que aquesta es la real. Perque fa uns dies veia anuncis de productes Valencians i els ultims dies he vist alguns anuncis de la Comunidad de Madrid.
¿Algú mes ha vist aquest anuncis del Metro de Madrid?





