tinc previst d'aqui a poquet escapar-me a València a visitar la xarxa del metro,peró he llegit a una web que hi han molts atracaments i robatoris al metro,fins i tot hi ha gent que ha escrit a internet i els han atracat,també diuen que li diuen a la poca seguretat que hi ha,i no els hi fa cas.
La veritat és que només de pensar-ho m'agafa por,i per gastar diners ,mijor no vaig.
M'agradaria saber si és veritat que hi ha molts atracaments diariament al metro de València?




