Algú hi ha passat o en coneix alguna cosa? O m'han pres el pel i simplement el que es fa és un transbordament de passatgers via vaixell, i els vagons no passen l'estret?
Agraïria la informació, ja que en cas de ser certa, un viatget Barcelona-Milà-Palerm, podria ser tota una aventura ferroviària. ( suposo que la xarxa sicialiana no deu ser molt moderna... i que per tant es deuen veure coses curioses ).
Gràcies



