Pàgina 1 de 1
Ai, la Sardegna!
Publicat: 06 abr. 2007, 12:38
Autor: liniadelRipollés
Algunes imatges per animar-vos a emprar RyanAir aeroport Girona.

Publicat: 06 abr. 2007, 17:01
Autor: liniadelRipollés
La primera reclamació escrita en la història de l'estació de l'Alguer, el 1896. És un tema de suposat dret de descompte en el preu del bitllet, però el Capo Stazione al.lega que no hi ha circular que l'obligui.
Publicat: 07 abr. 2007, 01:49
Autor: Trenscat
Bones fotos Adolf! He vist catenària típica italiana a la dreta de les fotos... Hi ha dues companyies diferents doncs a Sardenya?
Publicat: 07 abr. 2007, 13:04
Autor: liniadelRipollés
A l'illa el servei el presten dues companyies: Ferrovie dello Stato per al servei transversal de l'illa (basicament Sàsser-Càller) amb línia d'ample internacional dièsel i la Ferrovie della Sardegna (de la regió) amb trens dièsel d'ample 0,95m i que comuniquen diversos poblets on no podia arribar la via ampla.
Actualment el primer tram de la línia de via estreta entre Cagliari i Monserrato està sent reconvertit en tramvia amb el mateix criteri que al Dénia-Alacant.
La catenària que veus és, però, del tramvia de Sassari, explotat per FdSardegna.
A l'Alguer arriba la via estreta de Ferrovie della Sardegna.
Trenscat ha escrit:Bones fotos Adolf! He vist catenària típica italiana a la dreta de les fotos... Hi ha dues companyies diferents doncs a Sardenya?
Publicat: 07 abr. 2007, 13:15
Autor: liniadelRipollés
Aquí tens el mapa de Sardenya.
En vermell les línies de l'estat. En blau les línies regionals de via estreta. En vermell marítim les connexions marítimes amb combinació amb el tren.
Les línies obertes de via estreta:
L'Alguer-Sorso-Nulvi
Macomer-Nuoro
Cagliari-Isili
Després hi ha 400 kms més de via estreta i servits al públic normal per autobús dedicades només a trens històrics, turístics i llogats.
Grans fotos!!!
Publicat: 09 abr. 2007, 14:21
Autor: JaMiRo!
Grans fotos Adolf!!!

Re: Ai, la Sardegna!
Publicat: 10 ago. 2010, 21:37
Autor: Jacob.CH
Tren regular??
Això circula regularment??
Això si que s'ha de veure...
Hi ha pocs llocs en que poguem veure alguna cosa així. De fet no se m'acudeix cap altre lloc on veure-ho.