Pàgina 1 de 2
Queda poc: tancament línia Puigcerdà
Publicat: 17 abr. 2007, 17:47
Autor: liniadelRipollés
Previst per a primers de maig el tall ferroviari del tram Ripoll-Ribes per col.locar el carril 54, balast nou i travessa polivalent.
Continuen les obres d'instal.lació de la nova catenària a l'alçada del túnel del Cargol.
Continua el BT entre Puigcerdà i La Tor de Querol. Actualment el creuament a nivell de vies SNCF amb vies ADIF està protegit automàticament amb un únic circuit de via en via d'ample UIC.
Diversió
Publicat: 17 abr. 2007, 17:55
Autor: JaMiRo!
Hola!
Mmmm...Això promet ésser interessant...
Jo, que sóc usuari habitual de la línia en el seu tram més proper a Barcelona, últimament no paro de veure moviment de dresines, trens carregats de travesses de formigó, trens de comprovació de la geometria de la via, etc.
És molt divertit...
Salut!
Re: Diversió
Publicat: 17 abr. 2007, 17:57
Autor: liniadelRipollés
Afegeix-li dues dièsel en doble a Ripoll i més del que has dit i trens travessers i carrilers per la línia i mmm....
JaMiRo! ha escrit:Hola!
Mmmm...Això promet ésser interessant...
Jo, que sóc usuari habitual de la línia en el seu tram més proper a Barcelona, últimament no paro de veure moviment de dresines, trens carregats de travesses de formigó, trens de comprovació de la geometria de la via, etc.
És molt divertit...
Salut!
Re: Diversió
Publicat: 17 abr. 2007, 20:08
Autor: Pere
liniadelRipollés ha escrit:Afegeix-li dues dièsel en doble a Ripoll
Jo les vaig veure pujar

Publicat: 17 abr. 2007, 20:24
Autor: Serie9000

Excel·lent notícia!
Per cert, també vaig veure, el dissabte, travesses apilades tant a Montcada-Ripollet (n'hi havia un fotimer) com sortint de Torre Baró cap a M-Bif (sota el pont de la C-58 )
Per cert, en què es traduirà el canvi de via? En més velocitat? A part, quan us referiu a travessa polivalent, voleu dir que permet la instal·lació d'ample UIC? Si es així, "collonut"

!
Publicat: 17 abr. 2007, 20:51
Autor: entfe001
La contrapartida de tot això serà que estarem una bona temporada sense veure 440 sense reformar per Barcelona, perquè és d'esperar que quedaran segrestades entre Ribes de Freser i la Tor de Querol.
Publicat: 17 abr. 2007, 21:26
Autor: liniadelRipollés
Avui ja estava segrestada pq es feia transbordament a Ribes o a Ripoll a 447s.
Al primer tren, al segon, al tercer...
entfe001 ha escrit:La contrapartida de tot això serà que estarem una bona temporada sense veure 440 sense reformar per Barcelona, perquè és d'esperar que quedaran segrestades entre Ribes de Freser i la Tor de Querol.
Publicat: 17 abr. 2007, 21:38
Autor: Trenscat
Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
Publicat: 17 abr. 2007, 21:46
Autor: ABB_Traccion
Bones!
Segons un factor de confiança, i contrastat per un maquinista, es queden les SIS 440 (si, fins i tot la 131 i la 132) o sigui, que fins a 5 mesos, els de Santander es queden sense 440 de 2 cotxes reformades...
Salutacions nois!
Publicat: 17 abr. 2007, 22:11
Autor: Pere
Publicat: 17 abr. 2007, 22:36
Autor: sequera
el jueves santo comprobé que la catenaria está completamente renovada y NUEVA, desde Ribes hasta practicamente el tunel de toses.
No me fijé al pasar el paso a nivel si la catenaria en ese punto estaba renovada, caia la del pulpo, aguanieve, niebla....., pero la carretera transcurre paralela a la via desde planoles hasta toses y pude comprobar con satisfacción como relucian los nuevos postes y el cable rojizo .....
Vamos un gozo para la vista....
Ahora espero impaciente la inauguración de la nueva linea el proximo otoño.
Una excelente noticia.

Publicat: 17 abr. 2007, 22:37
Autor: sequera
Trenscat ha escrit:Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
si. muy raro me parece que las dejen en la cerdanya.
Publicat: 17 abr. 2007, 22:48
Autor: sequera
Trenscat ha escrit:Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
si. muy raro me parece que las dejen en la cerdanya.
Publicat: 17 abr. 2007, 22:57
Autor: evarujo
avui ja m'he quedat jo tb sense el viatge a la 440 sense R q passa a les 8:12 per Montcada Manresa, en canvi, m'ha extranyat molt, veure dues unitats de 440R formades per dos cotxes cadascuna, quan normalment el servei el fa una 440R de 3 cotxes i les 440 sense R que son de 2 o una 440R de dos, per descomptat, el tren anava fins als topes jeje
Saluts
Publicat: 18 abr. 2007, 00:13
Autor: entfe001
sequera ha escrit:Trenscat ha escrit:Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
si. muy raro me parece que las dejen en la cerdanya.
Durant cinc mesos (el període d'obres) no podran passar trens de Ripoll a Ribes. Com que de Ribes en amunt no hi ha tallers, certes avaries poden resultar irresolubles fins que no es reobri el tram en obres. Si s'arribessin a avariar totes les unitats segrestades de Ribes a Puigcerdà, què fem? Aturem les obres per deixar la via mínimament en condicions per baixar els trens a reparar i tornar-lo a pujar? Fem el servei en autocar fins que s'acabin les obres?
Una altra cosa és que Renfe cregui necessari destinar-hi sis unitats, segurament comptant amb què moltes d'elles patiran avaries que les immobilitzaran abans de la finalització de les obres.
Publicat: 18 abr. 2007, 13:13
Autor: 252-071
entfe001 ha escrit:sequera ha escrit:Trenscat ha escrit:Segur que deixaran les 440 no reformades per allí dalt i les 440 de dos cotxes que hi hagi (per cert, quantes n'hi ha en total de 440 de dos cotxes reformades?)
si. muy raro me parece que las dejen en la cerdanya.
Durant cinc mesos (el període d'obres) no podran passar trens de Ripoll a Ribes. Com que de Ribes en amunt no hi ha tallers, certes avaries poden resultar irresolubles fins que no es reobri el tram en obres. Si s'arribessin a avariar totes les unitats segrestades de Ribes a Puigcerdà, què fem? Aturem les obres per deixar la via mínimament en condicions per baixar els trens a reparar i tornar-lo a pujar? Fem el servei en autocar fins que s'acabin les obres?
Una altra cosa és que Renfe cregui necessari destinar-hi sis unitats, segurament comptant amb què moltes d'elles patiran avaries que les immobilitzaran abans de la finalització de les obres.
Segurament,si s'avaria alguna unitat,pujaran mecanics per arreglar-les.Si no em falla la memoria,aixo ja va ocorerr quan renovaven la via Vic-Ripoll.
Salutacions
Publicat: 18 abr. 2007, 13:21
Autor: 252-071
Sabeu si pujará algun tren més d'obres a Ripoll?
Salutacions
Publicat: 18 abr. 2007, 16:51
Autor: jordidr
Siusplau no fiqueu titols tan rotunds als posts perque havia pensat que es tancava la linia (clausura)

Publicat: 18 abr. 2007, 17:30
Autor: liniadelRipollés
Així tothom el visita: només és una tècnica.
(i no diu cap mentida...

)
jordidr ha escrit:Siusplau no fiqueu titols tan rotunds als posts perque havia pensat que es tancava la linia (clausura)

Publicat: 18 abr. 2007, 17:51
Autor: treneros
evarujo ha escrit:avui ja m'he quedat jo tb sense el viatge a la 440 sense R q passa a les 8:12 per Montcada Manresa, en canvi, m'ha extranyat molt, veure dues unitats de 440R formades per dos cotxes cadascuna, quan normalment el servei el fa una 440R de 3 cotxes i les 440 sense R que son de 2 o una 440R de dos, per descomptat, el tren anava fins als topes jeje
Saluts
Dons vas ser una de les moltes persones que es varen quedar sense poder entrar a partir de Barberà, perquè el tren ja va sortir (5 minuts mes tard del compte, em sembla que per problemes tècnics, perquè hi avia un "mecànic" potinejant a cabina quan jo vaig pujar) sense cap seient lliure desde Terrassa... per cert avui ha tocat un 3+2 de 440