Me'n vaig a Bilbo!
Publicat: 24 abr. 2007, 21:38
Aquest pont de l'1 de maig marxo de viatge amb la xicota a Bilbo. Evidentment no es tracta d'un viatge ferroviari però alguna cosa segur que cau. M'agradaria que em diguessiu coses ferroviàries que no em puc perdre sota cap concepte a Bilbo. Tenim previst anar un dia a Donostia en Euskotren des de Bilbo i evidentment agafar el metro i el tramvia, a més de potser FEVE. A més, possiblement agafarem el funicular d'Artxanda (a Bilbo) i el d'Igeldo (a Donostia).
Tinc alguns dubtes: a renfe el tema fotos ja sabem com està. A Euskotren i metrobilbao tinc entès que és lliure, oi? És que de metrobilbao no ho tinc clar perquè a la web diu que no es poden fer fotos ni vídeos sense autorització. I a FEVE crec que es necessita autorització però que si fas fotos potser tampoc t'acosen com a renfe.
En fi, ja em direu a veure què puc anar a visitar. Ah! I també s'accepten propostes turístiques "estàndard"
Tinc alguns dubtes: a renfe el tema fotos ja sabem com està. A Euskotren i metrobilbao tinc entès que és lliure, oi? És que de metrobilbao no ho tinc clar perquè a la web diu que no es poden fer fotos ni vídeos sense autorització. I a FEVE crec que es necessita autorització però que si fas fotos potser tampoc t'acosen com a renfe.
En fi, ja em direu a veure què puc anar a visitar. Ah! I també s'accepten propostes turístiques "estàndard"