Així, i des del dia 13 de maig de 2007, encara que el registre continua sent lliure i automatitzada, no ho és l'activació dels comptes. D'aquesta manera, cal que algun dels administradors el fòrum, doni manualment l'autorització per l'alta de cada nou usuari.
En cap moment aquesta mesura està pensada per controlar les persones que es registren, sinó únicament per evitar els robots d'Spam que han demostrar ser capaços de saltar-se les proteccions que fins ara hi havia establertes.
En cas de que algun nou usuari no tingui activat el seu compte al cap de 24 hores d'haver-se registrat al fòrum, caldrà que enviï un email a l'adreça admin@transport.cat per donar-ho a conèixer als administradors.
Disculpeu les molèsties, però les circumstàncies no han deixat cap altre sortida possible.
