Més moderna, amb la pantalla més clara i prou entenedora.
La que han tret va a Tremp?
Hora i data actual: 19 juny 2026, 16:38

Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 juny 2007, 20:38
Entrada Autor: Trenscat » 05 juny 2007, 23:41
Entrada Autor: MAE91 » 07 juny 2007, 01:59
Entrada Autor: aarongilp » 07 juny 2007, 09:31
També Maexbic fa/feia MAE's?? Pensava que el seu àmbit eren les canceladores i les màquines de venda de bitllets tipus bus...orique ha escrit:Les quadrades "cutres" que dieu eren les Maexbic.

Entrada Autor: josep_serre » 07 juny 2007, 10:34
orique ha escrit:Les quadrades "cutres" que dieu eren les Maexbic.
A mi m'agradaven, sobretot les que portaven pantalla monocrom verda (les de bitllets senzills)
Em sento vell...
Entrada Autor: MAE91 » 07 juny 2007, 10:44
Entrada Autor: orique » 07 juny 2007, 20:21
No sé, m'ha semblat que en MAE91 es referia a les Maexbic, per allò de que "els últims anys estaven fora de servei"josep_serre ha escrit:No es refereix a les MAEXBIC sinó a les EQUINSA que són les màquines que trobem a Martorell-Vila, Abrera, La Pobla de Claramunt i Vilanova del Camí, tot i que ben aviat desapareixeran.
orique ha escrit:Les quadrades "cutres" que dieu eren les Maexbic.
A mi m'agradaven, sobretot les que portaven pantalla monocrom verda (les de bitllets senzills)
Em sento vell...
Entrada Autor: MAE91 » 07 juny 2007, 21:50
Entrada Autor: JaMiRo! » 08 juny 2007, 00:56
Uiiii, aquesta no durarà gaire. Si t'has de pintar el bitllet per prendre el teu tren malament anem...orique ha escrit:Pantalla de MAE (Powered by Paint)

Entrada Autor: josep_serre » 08 juny 2007, 09:22
Entrada Autor: MAE91 » 08 juny 2007, 12:46
En això tens raó. No totes les MAES v1 de FGC són homogènies en el sistema de pagament (hi ha algunes que nomès es pot pagar amb monedes o amb crèdit, mancant-li el lector de bitllets), cosa que incomoda bastant, sobretot si la MAE del costat que té bitlleter està en import exacte, i véns a pagar amb un bitllet de 10€...josep_serre ha escrit: Pel que fa a les MAE v1 cal tenir en compte que a moltes de les màquines els hi falta algun dels elements de pagament i sembla ser que hi ha una manca de recanvis la qual cosa obliga a canibalitzar altres màquines per fer-ne el manteniment i probablment no es puguin mantenir en funcionament durant gaire temps, de fet ara per ara les que es posen a estacions noves provenen de la reutilització d'altres màquines que són restades d'altres estacions.
Entrada Autor: UT596001 » 08 juny 2007, 13:39
Queda alguna MAEXBIC en alguna estació? Perquè totes les autovenda "cutres" que he vist a la Llobregat-Anoia són les EQUINSA.josep_serre ha escrit:Doncs descriure les MAEXBIC com a quadrades cutres, em sembla força equivocat doncs van ser tota una revolució quan van aparèixer, a més de ser molt simples i pràctiques, evidentment avui desfasades per les MAE's tot i que encara podrien ser-ne un bon complement.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 08 juny 2007, 16:25
UT596001 ha escrit:Queda alguna MAEXBIC en alguna estació? Perquè totes les autovenda "cutres" que he vist a la Llobregat-Anoia són les EQUINSA.josep_serre ha escrit:Doncs descriure les MAEXBIC com a quadrades cutres, em sembla força equivocat doncs van ser tota una revolució quan van aparèixer, a més de ser molt simples i pràctiques, evidentment avui desfasades per les MAE's tot i que encara podrien ser-ne un bon complement.
Entrada Autor: MAE91 » 08 juny 2007, 16:44
Ho sé, per això hem referia abans (en el meu comentari anterior) que el pas que FGC ha fet de Comelta a Indra, ha sigut per els motius abans explicats. Sento si no me he explicat bé.orique ha escrit:Les MAEv1 les va fabricar Comelta i no pas Indra.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026